29-aastane Fourmaux alustas oma Hyundai karjääri suurepäraselt, kui lõpetas hooaja esimese etapi Monte Carlos kolmandana. Prantslane näitas head kiirust ka Rootsi MM-rallil, kuid laupäeval läks ta riskima ja kihutas 13. kiiruskatsel lumevalli.

Prantslase sõnul tundis ta end Rootsi talverallil Hyundai roolis väga enesekindlalt.

„Olin uue autoga tõesti oma mugavustsoonis ja mulle meeldisid mu enda seaded. Olin tegelikult masinaga natuke rohkem rahul kui mu meeskonnakaaslased, sest ma ei kannatanud auto alajuhitavuse all,“ ütles Fourmaux intervjuus Prantsuse veebilehele rallye-sport.fr.

Fourmaux tiimikaaslased Neuville ja Tänak olid Rootsis tõepoolest oma autodega rohkem hädas kui prantslane. Fourmaux hinnangul oli see tingitud erinevatest seadistustest.

„Mul oli veidi teistsugune seadistus kui neil ja see on tuleviku jaoks positiivne. Auto tundub juba praegu minu sõidustiili jaoks väga sobiv ja ma suutsin seda kiiresti kohandada,“ märkis ta rahulolevalt.

Fourmaux oli Rootsis enne avariid kõrges konkurentsis, kuid piirdus lõpuks alles 40. kohaga ja teenis vaid ühe punkti.

„Peame nüüd ülejäänud 12 ralliga kaotatud punktid tasa tegema. Muidugi on kahju, aga oleme tuleviku suhtes optimistlikud. Selles autos ja meeskonnas on palju potentsiaali,“ on Fourmaux enesekindel.

Prantsuse rallimees saab ka järgmisel nädalal Keenias algavale etapile minna enesekindlalt, sest mullu saavutas ta ikoonilisel Safari rallil M-Spordiga kolmanda koha.

„Probleemide vältimiseks on kõige tähtsam sõita ohutult ja usaldada auto töökindlust. Soorituse osas tuleb kohaneda kiiruskatsetega ja hoolikalt hinnata, millal tasub olenevalt oludest riskida ja millal mitte,“ rõhutas Fourmaux Keenia rallist rääkides. „Lisaks peame uutest rehvidest paremini aru saama ja mõistma, millised on erinevused pehmete ja kõvade segude vahel.“

Hyundai läheb Keenia rallile 2024. aasta masinaga, sest tiim usub, et see on väga karmides oludes töökindlam. Rallimehed peavad Aafrika nõudlikel kruusateedel läbima kokku 384,8 võistluskilomeetrit.

Hyundai insener Gerard-Jan de Jongh selgitas DirtFishile, miks on töökindluse küsimus nende jaoks nii tõsine.

„Kui pidime otsustama tootmise jaoks, kui palju varuosi me tellima hakkame, ei olnud meil lihtsalt uuendatud vedrustuse osadel piisavalt läbisõitu, et täie kindlusega öelda, et „jah, see peab vastu ralli suurimale proovile.“ Seetõttu otsustasime jääda oma 2024. aasta auto juurde,“ sõnas de Jongh.

Ta kinnitas ühtlasi, et Keenia ralli on viimane, kus nad 2024. aasta masinaga sõidavad.

Kahe MM-etapi järel on liidrikohal Elfyn Evans (Toyota) 61 punktiga. Talle järgnevad meeskonnakaaslased Sebastien Ogier (33 p) ja Kalle Rovanperä (31 p) ning Neuville (29 p) ja Tänak (26 p). Fourmaux (21 p) on kuues.

Keenia ralli algab järgmisel kolmapäeval, kui sõidetakse testikatse.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena
Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid