„Esiteks on meil hea meel näha, et Keila klubi sisetüli ikkagi lahenduse leidis. Kui möödunud reedel uudis avalikuks tuli, oli meil enne pühapäevast avamängu väga piiratud aeg teha otsus, mida nimisponsorina edasi teha. Kuna meie senine arutelu ja koostöö oli olnud vaid Peep Pahviga, siis otsustasime omamoodi žestina jääda tema selja taha, sest meil temale tõesti ühtegi etteheidet ei olnud.

Näiteks oli Coolbeti ja Keila vaheline koostöölepingu põhi tehtud just nii nagu kõik osapooled soovisid ehk siis MTÜ Keila Korvpallikooliga. See, mis reedesele uudisele järgnes, oli Eesti spordi ajaloos küllaltki ainulaadne ning oli tore näha, kuidas kogukonnale Keila korvpall korda läheb,“ kommenteeris Coolbet Eesti turundusjuht Rasmus Raidla.

"Eesti sporti toetades on meile vägagi oluline koostööpartneri pikk visioon ja maine. Kui reedesed uudised lahti rulluma hakkasid, paistsid Keila puhul ohus olevat mõlemad. Uus nädal on aga toonud toona asjaosaliste poolt pigem võimatuna näinud arengud, mille tulemusena tundub ka Keila korvpalli tulevik taas selgem. Loodetavasti oli see skandaal pikas plaanis kogu Keila klubile isegi kasulik ning ootame põnevusega, mida toob alanud hooaeg. Nagu öeldi tabavalt Keila Facebooki postituse kommentaariumis, mis Pahvi tagasitulekust teatas: “Show must go on!”. Juba täna on meie dokumentaalsarja võttetiim sõitmas koos Keilaga võõrsilmängule Pärnusse ning põnevad telgitagused ja viimase aja tormilised sündmused saavad lähemalt kajastatud ka meie peagi linastuva doksarja esimeses episoodis," lisas Coolbeti esindaja lõpetuseks.