Rallimaailm on ühe nurga alt mitte just kummuli, aga külili pöördunud. Aastaid polnud noortel sõitjatel võimalustki tehasetiimidesse pääseda, äärmisel juhul vaid M-Sporti, kus juba meeskonna teine number pidi selle eest maksma kopsaka summa. Nüüd on noortest aga saanud kuum kaup ning võib arvata, et juba tuleval hooajal jõuab nii mõnigi unelmate ametisse ja palgale.

Kui lätlase Martins Sesksi kaks suurepärast võidukihutamist Rally 1 autos (ta oli Poolas viies ja kodurallil peaaegu poodiumil), andis tiimijuhtidele mõtteainet, siis Sami Pajari neljas koht Soomes pani Toyota tegutsema – noormees saab tippautot ohjata ka Tšiilis ja Kesk-Euroopa rallil. Tšiilis, muide, on ka Sesks stardis, mistap saab võidusõit uue dimensiooni – kes keda?’