"Tõde on see, et see on kolmas ralli järjest, kus meil on probleeme. Auto on sama spetsifikatsiooniga, millega me eelmisel aastal lõpetasime ja läbisime rallisid nagu Türgi ja Sardiinia - seal polnud meil kunagi probleeme. See tähendab, et me teeme midagi valesti - see on ainus, mida saab öelda," sõnas Adamo.

"Keegi ei otsi vabandusi. Need asjad ei tohiks juhtuda. Peame ilma paanikata aru saama, mida me valesti teeme. Kolm korda järjest tähendab, et me teeme midagi valesti. Kasutame samu varuosi nagu eelmisel aastal, mõned on 2017. aastast. Ma ei tea, ma pole insener, aga me ei saa vabandusi otsida, vaid peame otsima lahendusi. Me ei saa leppida, et sellised asjad juhtuvad."

Neuville läks viimasele päevale vastu kindla liidrina, juhtides Takamoto Katsuta (Toyota) ees 57,4 sekundiga, kuid lõhkus 14. kiiruskatsel tagavedrustuse.

Ott Tänak langes laupäeva õhtul vihmasel katsel uduse tuuleklaasi tõttu neljandaks, kuid tõusis tiimikaaslase katkestamise järel poodiumikohale tagasi.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena