Lõppseis:

Testikatse

Ogier sai 5,4 km pikkusel testikatsel parimal juhul ajaks 3.42,6. Teise koha sai prantslase tiimikaaslane Elfyn Evans, kaotust parimale kogunes 0,1 sekundit.

Kahele paremale järgnesid Hyundai piloodid Thierry Neuville (3.43,7) ja Dani Sordo (3.44,5). Viies oli Takamoto Katsuta Toyotal (3.45,6), kuues Gus Greensmith M-Spordil (3.45,7), seitsmes Kalle Rovaneperä Hyundail (3.46,1) ja kaheksas Ott Tänak (3.47,2).

SS1:

Publikukatsena toimunud 4.84 km pikkune Kasarani katse läbiti võistluspaaridena ehk korraga oli rajal kaks meest. Avakatse võitis Ogier, kes edestas 0,3 sekundiga tiimikaaslast Kalle Rovanperät. Ka kolmanda koha hõivas Toyota mees, kui Elfyn Evans kaotas Ogier'le 0,7 sekundiga. Hyundai äss Ott Tänak sõitis välja neljanda aja (+2,5).

SS2 - SS4:

Reedese päeva esimene pool niitis konkurentsist Elfyn Evansi ja Dani Sordo - esimene lõhkus 3. katsel vedrustuse kivi otsa sõites, teine tegi suurel kiirusel avarii ja jäi samuti tee äärde. Kolmandal katsel tabasid vedrustuseprobleemid ka Sebastien Ogier'd, kes neljanda katse seetõttu väga aeglaselt läbima pidi. Tänakult küsiti 4. katse lõpus, miks ta Neuville'ile veel vastu pole saanud. Saarlane vastas: "Uskuge mind, see on praegu vähim, mille pärast me muretsema peame."

Purunenud vedrustuse ja kahjustada saanud turvapuuri tõttu pidi neljandal katsel ralli lõppenuks kuulutama Oliver Solberg. Katkestanud on ka Ford Fiesta WRC-ga sõitnud itaallane Lorenzo Bertelli.

SS5 - SS7:

Pärastlõunastest katsetest dramaatilisim oli 7. katse, mis jäi tükiks ajaks seisma Kalle Rovanperä tõttu, kes oli ülesmäkke lõigul liiva sisse kinni jäänud ning vajas välja pääsemiseks puksiiri abi. Kuna vahejuhtumi peale kulus üle kümne minuti, polnud soomlasel mõtet enam katset lõpuni sõita, vaid "odavam" oli masin tee äärde jätta ja päev lõppenuks kuulutada. Kuna Tänak kaotas rehvi purunemise tõttu parimatele 54 sekundit, tõusis kokkuvõttes teiseks Takamoto Katsuta, kes jäi koos Ogier'ga katsevõitu jagama.

SS8 - SS10:

Kuigi laupäevastest katsetest oodati veel ettearvamatut rallit, siis möödus hommikupoolik siiski vahejuhtumiteta. Tänak vähendas kolme katsega kaotust liidrikohta hoidvale Neuville'ile 55,8 sekundilt 56,2-le ning teise koha mehele Katsutale 37 pealt 28,1-le.

8. katse võitis Neuville, kaks järgmist Ogier. Tänak näitas kolmandat, neljandat ja teist katseaeaga.

SS11 - SS13

Tänak jõudis pärastlõunase ringi kahe esimese katsega teisele kohale juba päris lähedale, kaotades Katsutale vaid 14,5 sekundiga. Päeva viimasel katsel hakkas aga kõvasti sadama. Mudasel teel püsimine oli raske kõigi jaoks, kuid Tänakut kimbutas veel lisaks klaasipuhuri probleem. "Minu pool ei töötanud, Martinil töötas. Imeline! See kvaliteet on imeline!" ahastas Tänak katse finišis, olles enam-vähem kuiva jalaga katse läbinud ja võitnud Sordole kaotanud 2 minuti ja 6,8 sekundiga.

SS14 - SS18

Rallit kindlalt juhtinud Thierry Neuville jõudis 14. katse finišisse purunenud tagavedrustusega. Kuigi ta jäi veel 11,7 sekundiga Katsuta ette liidriks, tuli peagi teade, et belglane on sunnitud katkestama. 15. katse järel juhtis Katsuta elus esimest korda MM-rallit, 16. katse järel jagas ta esikohta koos Ogier'ga. Prantslane tõusis ainuliidriks peale eelviimast katset ning võitis kogu ralli jaapanlase ees 21,8 sekundiga. Tänak teenis esikoha punktikatselt ja korjas rallilt kolmanda koha punktid.

Punktikatse TOP5: 1. Tänak 6.06,4, 2. Rovanperä +0,7, 3. Evans +1,9, 4. Ogier +8,5, 5. Sordo +11,1.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena