Vips võttis esimesest sprindisõidust sisuliselt maksimumi, kerkides 22. kohalt 11-ndaks ning konkurendi ajakaristuse tõttu kümnendaks, mis andis tänu pööratud stardijärjestuse reeglile teiseks sprindiks parima stardipositsiooni.

Vips käis teiselt kohalt turvaauto taga sõites boksis rehve vahetamas ning kerkis lõpu eel värskemate rattavarjudega veel esikoha konkurentsi, kuid langes tehnilise rikke tõttu 16-ndaks.

"Ma ei tea, mida ma teinud olen, et sellist õnne, mis mul on olnud, ära teenida, aga see nädalavahetus on juba peaaegu naeruväärne," alustas Vips oma Instagrami postitust.

"Sain kvalifikatsioonis diskvalifitseerimise millegi eest, mis tegi meid pigem aeglasemaks kui andis eelise, aga olgu peale, reeglid on reeglid. Alustasin esimest sõitu viimasena ja lõpetasin kümnendana, mis oligi eesmärk, sest andis meile teiseks sõiduks parima stardikoha."

Vipsi meeskond HitechGP eksis reegli punkti 4.3.13 vastu, mis sätestab vormeli põhjaaluse aerodünaamika detailide kõrguse. Nimelt olid eestlase masina alusraami stabilisaatorid 1,5 mm võrra lubatust madalamal.

"Olin teisel kohal, kuid võinuksin rehvieelist kasutades kerge võidu võtta, kuid siis pidin katkestama tehnilise rikke tõttu, mis ei lubanud mul käiku alla vahetada," kommenteeris Vips viimast vahejuhtumit.

"Meil on siiski veel homme sõit, kus ma alustan viimasena, nii et hoian veel pea püsti."

Bahreini F2 etapi viimane sõit, kus punkte teenivad kümme esimest lõpetajat, algab pühapäeval kell 12.50.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena