Uute reeglite kohaselt võivad Rally 1 autod võistelda ka ilma hübriidsüsteemita, kuid sellisel juhul ei teenita MM-sarjas võistkondlikke punkte. Hübriidaku asemel paigaldatakse autodesse lisaraskus, mis asub täpselt samas kohas ja kaalub sama palju.

Prantsusmaa väljaande Rallye Sporti vahendusel loodab FIA seeläbi erapilootide kulusid oluliselt langetada ja MM-rallidele osalejaid juurde saada.

Samuti muudeti jõuallikate kasutamist puudutavat reeglit, mis tähendab, et kui autot tabavad enne ralli algust mootoriprobleemid, tohib sõitja mootori ilma karistust kandmata välja vahetada. Seda muidugi juhul, kui ekipaaž pole varasema hooaja jooksul mootorit vahetanud.

Kõnealune reeglimuudatus tehti suuresti Ott Tänakuga juhtunud intsidendi tõttu Rally Estonial, mil eestlane teenis mootorivahetuse eest viieminutilise ajakaristuse.