Praeguse punktisüsteemi suurimaks murekohaks on tõsiasi, et viimasel võistluspäeval pole tihti intriigi ja sõitjad säästavad rehve punktikatseks.

Kui varasamalt teenis võitja 25, teine koht 18, kolmas 15 punkti ning teised esikümne sõitjad vastavalt 12, 10, 8, 6, 4, 2, 1 silma, siis edaspidi jaotuvad punktid järgmiselt: 18-15-13-10-8-6-4-3-2-1.

Viimaseks võistluspäevaks on aga välja töötatud eraldi punktisüsteem, mille alusel teenib finaalpäeva parim 7 punkti, teine koht 6, kolmas 5 jne.

Pühapäevane punktikatse jääb samuti alles, mis tähendab, et igal rallil on võimalik endiselt teenida maksimaalselt 30 punkti.

Muudatused viiakse ellu ainult WRC sarjas. WRC2 ja WRC3 klassides jääb kehtima vana punktisüsteem.