Teoreetiliselt linna ja korraldajate leping ei garanteeri, et Soome ralli on MM-sarja kavas 2026. aastani, sest ametlik leping promootoriga kehtib selle hooaja lõpuni ning ametlikku teadet jätkamise kohta pole. Põhjanaabrite meedia sõnul on see siiski selge vihje sellele, et erinevad osapooled jõudsid kokkuleppele ja puudu on nüüd vaid ametlik kinnitus.

Jyväskylä omavalitsus toetab rallit ligi poole miljoni euroga, vastutasuks peab seal igal aastal toimuma vähemalt üks kiiruskatse, vahendab Rallit.fi. Soome ralli on kalendris üks legendaarsemaid, ent nende seal olek pole enam kivisse löödud. Autoralli MM-sarja vedajad soovivad etappe ilmselgelt viia aina enam väljaspoole Euroopat ja suurematele turgudele.

Autoralli MM-sarja korraldajate seas on sageli näha muudatusi. Näiteks sel hooajal ei mahtunud kalendrisse Kataloonia etapp, kuid selle asemel on kavas esmakordselt Kesk-Euroopa ralli. Kui tänavu on kalendris Eesti ralli, siis uuel aastal seda enam pole, vaid sõidetakse Läti teedel.

Mõnede traditsiooniliste võistlustega on promootor sõlminud ka pikemad lepingud, näiteks Portugali etapp on kalendris kuni 2025. aastani. Järgmisel hooajal peaks kalendris olema 14 rallit, millest kuus toimuvad väljaspool Euroopat.