FIA pakkus muu hulgas välja, et praegune Rally1 auto jätkab MM-sarjas 2026. aasta lõpuni, kuid sellelt eemaldatakse hübriidseade, võimsust vähendatakse ja aerodünaamilisi lahendusi vähendatakse.

Rally2 autodele on järgmisest hooajast võimalik lisada WRC-komplekt, mis koosneb suuremast piirajast ja väljalasketorust, täiustatud käigukastist ning tagatiivast, mistõttu kiirus ja jõudlus muutuvad sarnasemaks Rally1 autode omadega.

„Sellega on tulevikus rohkem võimalusi võistelda WRC sarja kõige kõrgemas klassis,“ rääkis 2022. aasta WRC2 maailmameister Emil Lindholm Rallit.fi-le. „See on ainult hea, sest hübriidmasinad oleksid olnud liiga kallid.“

„Samas tähendab see, et Rally2 klass sureb välja. Mis mõte on Rally2 sarjal, kui sisuliselt sama raha eest saab võistelda Rally2+ klassis,“ märkis Lindholm.

Soomlane tõi veel välja, et madalamas sarjas võistlejate jaoks läheks üks hooaeg kallimaks, kuid see pole tingimata halb. „Teisest küljest oleme siis WRC-s ja rahalise toe leidmine oleks kindlasti lihtsam,“ sõnas ta. „Olen alati arvanud, et (Rally2) autod on väga head, kui neil vaid veidi rohkem võimsust oleks. Nüüd saavad need võimsust juurde, mis on täpselt see, mida vajasime.“

27-aastane Lindholm võistleb tänavu MM-sarjas Hyundai Rally2 masinaga. Ta alustas hooaega Rootsis, kus piirdus oma klassis seitsmenda kohaga. Soomlase hooaeg jätkub 18. - 21. aprillini toimuva Horvaatia ralliga.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena