Möödunud hooaja eel võeti MM-sarjas kasutusele hübriidtehnoloogia, mida valmistab tiimidele ette Compact Dynamics. Saksamaa firmaga sõlmiti esialgne koostöö 2024. aasta lõpuni ehk kolmeks hooajaks.

Lepingut taheti tänavu juba varasemalt pikendada, aga väidetavalt oli selle osas skeptiline Hyundai. DirtFish vahendas, et on pöördunud kommentaari saamiseks ka Hyundai poole.

Möödunud reedel õnnestus aktsionäride kohtumisel uus leping aga läbi suruda. Suurt rolli mängisid selles FIA (rahvusvaheline autoliit) president Mohammed Ben Sulayem ja FIA rallidirektor Andrew Wheatley.

„Palju kohtumisi ja läbirääkimisi peeti reedel viimaste minutiteni välja, aga paistab, et meil on 2025. ja 2026. aastaks leping olemas,“ sõnas anonüümseks jäänud allikas ralliportaalile. „Vähemalt teame, mida 15 kuu pärast teeme. Olukord polnud enne eriti meeldiv, aga see on nüüd minevik. FIA sekkus tugevalt ning tegi mõned head otsused.“

Praegune asjade seis näitab, et hübriidtehnoloogiaga jätkatakse tõenäoliselt ka 2027. aastal ehk pärast värskelt pikendatud koostöö lõppu. „Kas meeskonnad tahavad minna täiselektriliste autode peale üle? Ma ei näe, et keegi väga elevil sellest oleks,“ andis Ben Sulayem DirtFishile tiimide seisukohast ülevaate.