Hall pakub lahendusena välja, et autode aerodünaamika tuleb muuta oluliselt lihtsamaks. Esiteks hoiaks see kulusid kontrolli ja teiseks oleks sõidukite väljanägemine sarnasem tänavaautodele.

"Praegused WRC-autod näevad välja hoopis teistsugused kui nende aluseks olevad tänavasõiduautod, mis salongides on. 2019. aastal oli Toyota Yaris Ott Tänaku juhtimisel võitmatu. Kiirus, pühendumus ja toores jõud tõid rõõmu fännidele üle maailma. Aga kas sul tekkis selle tõttu kiusatus minna lähima automüüja juurde ja Yarist osta? Ma kahtlen selles," kirjutas Hall.

"Minge ajas 20 aastat tagasi, kui heitlesid Subaru, Mitsubishi ja Ford. Impreza, Lancer ja Focus nägid välja nagu elajalikud ralliautod, aga kui neid võrrelda sõidukitega, mis veeresid tänavatel, siis oli sarnasus igati olemas," jätkas ta.

Nii kutsubki Hall otsustajaid ajas tagasi minema. Ta toob võrdluseks briti turismiautode sarja BTCC, kus autod näevad võrdlemisi sarnased tänavasõidukitele, aga ometi on sari nii pealtvaatajate kui ka tootjate seas populaarne.

"Kui kulud on nii suured, et M-Sport ei suuda ellu jääda, on seda kohe aru saada. Siis heitleks tiitli eest ainult kaks tootjat. Seda on ka varem juhtunud, aga enam ei tohi lasta asjadel nii minna," kirjutas Hall.

Loe artikli täisteksti SIIT!