Mäkinen oli esmalt tige, et ebaturvalisuse tõttu jäeti ära vaid päeva esimene kiiruskatse. „Meie rehvistrateegia oli üles ehitatud just esimesele katsele. Ära tulnuks jätta ka kaks järgmist,” põrutas Mäkinen.

FIA rallidirektor Yves Matton teatas vastuseks, et neid ei tohi süüdistada, sest kõik otsused teeb ralli korraldaja, aga kolme katse ärajätmine olnuks rumalus.

Mäkinen ei jätnud aga jonni ja kuulutas, et asja taga on siiski FIA ja tegelikult polnud vähimatki põhjust katse ära jätta.

„Meie inimesed olid paigal ja nägid, mis toimus,” selgitas Mäkinen. „Katse tühistamise põhjuseks oli üks auto, mis seisis tee veeres. Kõik turvaautod sõitsid sellest mööda ega näinud probleemi. Siis tuli FIA turvalisuse pealik Michele Mouton ja teatas: auto on vales kohas, jätame katse ära. Minu arvates polnud Moutoni käitumine õige. Mõttetu on kutsuda kohale sadu pealtvaatajaid, kui ei suudeta ühte autot tee äärest minema viia.”