Kuigi suures plaanis midagi väga pöördelist vastu võtta plaanis ei ole, sunnivad osad väikesed reeglimuudatused meeskondi siiski oma tööd pisut muutma.

Valik reeglimuudatustest, mis WRC komisjoni poolt ette on pandud:

  • Sarnaselt vormel-1 sarjale on sõitjatel tulevikus võimalik endale püsiv auto number valida. Number üks reserveeritaks valitsevale maailmameistrile. Praeguse süsteemi järgi määratakse numbrid järjest (mulluse maailmameistri Sébastien Ogier' numbriks on 1, tema tiimikaaslased Elfyn Evans ja Teemu Suninen 2 ja 3 jne).
  • Kolme autoga rallitiimidel vähendatakse mehaanikute arvu, kel on lubatud auto kallal tööd teha seniselt 12-lt 9 peale, kahe autoga tiimide puhul 8-lt 6 peale.
  • Maksimaalseid lubatud testipäevi soovitakse senise 55 pealt 42 peale vähendada.
  • Pärast seda, kui teised tiimid nurisesid Toyota väga suure permanentse testiala üle, kavatsetakse iga tiimi püsiv testiala piirata kümnekilomeetrise diameetriga.
  • Ühe MM-ralli maksimaalset võistluskilomeetrite arvu tahetakse senise 500-kilomeetrise maksimumi pealt tõmmata 300 ja 350 kilomeetri vahele. See ei oleks eriti suur muudatus, sest näiteks kõikide tänavuste MM-rallide distants jäi 300 ja 400 kilomeetri vahele, ainsatena ületasid 350 km piiri Monte Carlo (388 km), Argentina (358 km) ja Portugal (358 km).
  • Et vältida ralli lõpus "taktikalisi katkestamisi", mille eesmärgiks on järgmiseks ralliks uue mootori saamine, soovitakse piirata seda, millal võib auto ametlikult katkestada ning mitu mootorit võib üks võistlusauto aasta jooksul kasutada.
  • Pärast Kris Meeke'i intsidenti Portugali rallil tahetakse sätestada ka see, et igal autol peab katse alguses olema all neli töötavat ja veerevat ratast.