Stardirivi avab 2014. aasta Saaremaa ralli võitja Timmu Kõrge, kellele seekord kaarti lugemas Kaido Kaubi. Meeste võistlusmasinaks MM Motorsport poolt ettevalmistatud Ford Fiesta R5.
Numbri all 2 saavad lähte Kaspar Koitla – Andres Ots, kes Saaremaa ralliks on oma tavapärase Mitsubishi Lancer Evo IX vahetanud Škoda Fabia R5 masina vastu.

"Suur soov on olnud juba mitmeid aastaid proovida tõelist ralliautot. Siiani olen sõitnud nö tänavasõiduautost ümberehitatud autodega. Tänu headele toetajatele tekkis võimalus istuda tehases ehitatud Škoda Fabia R5 rooli. Masin jõuab meieni endise rallisõitja Toni Gardemeisteri kaudu, kelle meeskond TGS Worldwide masinaid võistlusteks rendib ning ka hooldusteenust pakub,“ sõnas 2012. aastal Saaremaa ralli teisena lõpetanud Koitla.

Kahe R5 masina võistluspaari järel saavad rajale tänavused Eesti meistrivõistluste absoluutarvestuse ja klassi N4 meistrid Egon Kaur – Silver Simm (Mitsubishi Lancer EVO IX).

"Lähme jätkame Saaremaal oma sõitu, mis tähendab seda, et kuigi rajal on palju kiireid konkurente ja autosid, siis kindlasti ei plaani me nende elu lihtsaks teha," ütles möödunud aastal Saaremaa ralli võitnud Egon Kaur.

Numbri all 4 saab Saaremaal rajale N-rühma sõitja ja 2007. aasta Saaremaa ralli võitja Rainer Aus (Mitsubishi Lancer Evo IX), kellele kaarti lugemas Simo Koskinen. Kohe nende järel teevad tänavuse koduste meistrivõistluste esimese stardi 2015. aasta Eesti meistrivõistluste absoluutarvestuse ja N4 klassi meistrid Siim Plangi – Marek Sarapuu (Mitsubishi Lancer Evo X).

Absoluutarvestuses toovad sarnaselt Koitla – Otsale rajale Škoda Fabia R5 masina tänavused Eesti meistrivõistluste kaheveoliste kuni 1,6 liitrise mootoriga autode EMV3 klassi meistrid Miko Niinemäe – Martin Valter. Meeste jaoks on tegemist elu esimese ralliga neljaveolisel masinal.

Kaheveoliste kuni 1,6 liitrise mootoriga autode EMV3 arvestuses on Saaremaal startimas 17 võistluspaari. Klassi tänavust meistrit Miko Niinemäed on asendamas tema isa Mihkel Niinemäe, kes viimati startis Eesti meistrivõistlustel 2007. aasta Saaremaa rallil. Niinemäe seeniori võistlusmasinaks on Peugeot 208 R2 ning kaarti loeb talle Janno Siitan. Hooaja viimasel etapil on stardis ka tänavused DMACK Trophy karikasarja võitjad Gustav Kruuda – Ken Järveoja (Ford Fiesta R2). Meistrivõistluste esimest starti on tegemas Rainer Rohtmets (Citroen C2 R2 Max), kellele kaarti lugemas Alo Ivask.

Saaremaa ralli start antakse traditsiooniliselt Kuressaare keskväljakul, kui reedel, 7. oktoobril kell 17.30 sõidab esimene võistlusauto stardipoodiumile. Reedel sõidetakse kolm katset, nende hulgas ka Kuressaare linnakatse. Laupäeval, 8. oktoobril sõidetakse Saaremaa rallil seitse kiiruskatset, teiste hulgas ka tänavuse ralli punktikatse SS9 Cramo (9,45 km). Ühtekokku läbitakse kahe päeva jooksul 120,30 katsekilomeetrit.

Kiiruskatsed on pealtvaatajatele tasulised. Kahepäevane rallipass (rinnamärk), mis tagab pääsu kõigile soovitud kiiruskatsetele, maksab täiskasvanutele 13 eurot ja lastele vanuses 12-18 aastat 6 eurot. Alla 12-aastased lapsed pääsevad ralliraja äärde tasuta. Pilet konkreetsele kiiruskatsele maksab 5 eurot, õpilastele vanuses 12 - 18 on õpilaspileti ettenäitamisel pilet 3 eurot. Rallipood asub alates kolmapäevast, 5.oktoobrist, Saare Selveris, kus on müügil lisaks rallipassile ka rallimeened (mütsid, särgid, kruusid, pastakad jne). Ralli ajakiri ilmub samuti kolmapäeval 5.oktoobril koos Autolehega ja on saadaval ajakirjanduse müügipunktides ning rallipoes.

Ralliraadio on raadio Kadi, mis levib Saaremaal sagedustel 90,5 ja 98,6 MHz.