Sebastian Vettel oli püüdmatu konkurentidele. Selline tunne tekkis juba enne võidusõitu, vabatreeningute ja kvalifikatsiooni põhjal. Teiselt kohalt alustanud Nico Rosbergi ainus lootus oli teha imeline start, saada mööda Vettelist ja püüda hoida teda seljataga. Mercedese sõitja tegi parema stardi ja sai korraks liidriks, aga sama kiiresti pidi loovutama koha, sest eksis esimese kurvi pidurdamisel. Ülekaal oli võimas ja ajalukku läks harva nähtav tulemus – parim stardikoht, kiireim ring ja võit nii, et kõik ringid läbitud liidrina. Muide, sama tulemusega sai hakkama ka Fernando Alonso 2010. aasta Singapuri etapil. „Me ei arvanud, et oleme nii tugevad, aga tegemist on tõelise meeskonnatöö tulemusega,“ tunnistas Vettel. „Kõik pingutavad kõvasti ja ma arvan, et oleme hinge ja kirega ühe asja kallal. Siin on rasked tingimused selle kuumuse tõttu, aga meeskond pingutab alati kõvasti ja sellest see vahe tuleb. Soovin öelda igale tiimiliikmele, et on privileeg sõita masinaga, mille te olete ehitanud.“

Fernando Alonso on taas parim ülejäänutest. Aga alustas ta võistlust 7. kohalt. Tänu imelisele stardile tõusis ta esimeste kurvidega kolmandaks. Meisterlik sõit ja hea strateegia aitasid ta 2. kohale. Viimased 3 etappi on võitnud Vettel ja teisele kohale on tõusnud Alonso. Samas kuus sõitu enne hooaja lõppu on Vetteli edu Alonso ees koguni 60 punkti! Peab juhtuma mõneetapiline koalitsioonipööre, et Interlagos saaks meile närvikõdi pakkuda. „Tänane teine koht on meile nagu võit,“ rääkis Alonso. „Võistlus võtmekohad olid start ja strateegia. Stardis suutsin mööduda neljast autost. Õppisin palju, kui vaatasin üle varasemate aastate starte. Seejärel ei suutnud mööduda Rosbergist. Otsus teha teine peatus siis, kui rajal oli turvaauto, tasus ennast ära. Vaatamata sellele, et polnud kerge sõita lõpus rehvidega, mis olid juba piiripeal. Kaotus punktitabelis kasvas, aga õnnesoovid neile (Vettel ja Red Bull), kuna nad on selle ärateeninud. Peame olema realistid ja on selge, et tiitlivõiduks vajame väga palju õnne. Selge, et me ei tohi alla anda, kuna selle õnne ilmumise ajal peame olema kohal.“

Kolmas maailmameister, kes jõudis poodiumile, oli Kimi Räikkönen. Kimi nädalavahetusele jättis oma jälje vana seljavigastus, mis tuli välja reedesel treeningul, kui ta sai põrutada. Just valutava selja tõttu pidi Lotuse sõitja leppima 13. stardikohaga. Start ei olnud küll ideaalne, aga meisterlik sõit ja samuti väga hästi toiminud võistlusstrateegia aitasid poodiumile. Kõrgema stardikoha puhul võib-olla oleksime näinud teravamat võidusõitu teisele kohale, aga mitte rohkem. „Nädalavahetus on olnud raske aga poodiumikoht on hea lõpptulemus,“ hindas Räikkönen. „Masin tundus hea ja see võinuks olla veel parem, kui oleksin saanud teha rohkem tööd treeningutel. Arvan, et ka parema stardikoha puhul olnuks 3. koht maksimum tulemus. Probleem seljaga polnud ideaalne seis aga täna oli tunne palju parem kui eile. Sõidu ajal ma isegi ei tundnud seda. Nüüd on pisut aega, et taastuda enne Koread, kus olime päris tugevad möödunud aastal. „

Mercedese sõitjad Rosberg ja Hamilton pidid leppima 4. ja 5. kohaga. Kiirust neil oli! Arvan, et isegi poodiumile jõudmiseks aga nende võistlust segas turvaauto tuleks rajal. Just sellel hetkel polnud nad kindlad, kas tulla viimast korda rattaid vahetama või mitte. Nad ei tulnud ja see otsus jäi häirima mõlemaid sõitjaid. „Tegin hea stardi ja kiirus, mida suutsin näidata, oli väga hea,“ rääkis Rosberg. „Turvaauto tulek rajale oli kahjuks natuke valel ajal meile. Ja võimalik, et otsus püsida rajal, polnud parim. Me ei olnud kindlad, kas rehvid peavad vastu võistluse lõpuni. Peale turvaauto perioodi sattus minu masina esitiiva külge rehvitükke, mis mõjutasid auto juhitavust. Sellepärast kulusid rehvid rohkem kui tavaoludes. Arvan, et oleksime lõpetanud teisel kohal aga mõned sündmused sõidu ajal ei mõjunud hästi. Seega olen pisut pettunud, et lõpetasin alles 4. kohaga.“

McLaren püüdis eriti rehvisäästliku sõiduga jõuda poodiumile, aga need rehvid kaotasid väga ruttu igasugusegi sooritusvõime, kui kiiremad konkurendid järele jõudsid ja hakkasid survet avaldama. „Mõtlesime, et meil on võimalus tulla poodiumile aga lõpuks meil ei olnud kiirust, et hoida kohta lähenevate autode ees,“ rääkis Jenson Button. „See oli lõbus ettevõtmine ja me peame võtma selliseid riske, kui tahame tulla poodiumile sellel aastal. Auto oli seadistatud nii, et sõita enamuse võistlusest pehmemate rehvidega. Kõvemad rehvid ei toiminud nii hästi ja lisaks kulutasin tagumised ära sellega, et hoidsin nii pikalt Kimi enda seljataga.“

Kirgi küttis olukord Sergio Perezi ja Nico Hülkenbergi vahel. Puhas võidusõidu olukord, kus Perez’st eespool olnud Hülkenbergi masin ületas korraks raja piirjooned. Vältimaks karistust, palus võistkond lasta Perez mööda. Kohtunikud võivad karistada, kui auto lahkub rajalt ja saavutab edu sellega. Lõpuks lõpetas Perez 8. kohal ja kohe tema järel Hülkenberg, kes teenis punkte teist etappi järjest. Need kaks punkti aitasid tõusta mööda Daniel Ricciardost punktitabelis.

Järgmise aasta Red Bulli põhisõitja Ricciardo oli see, kes tegi avarii ja sellepärast pidi rajale tulema ka turvaauto. Austraallane tunnistas, et see oli puhtalt tema sõiduviga. Romain Grosjean oli võistluse teine katkestaja, kuigi enne seda oli prantslane sõitmas poodiumikoha kursil. Pneumaatikarike sundis Lotuse sõitja boksipeatusele. Võistkond veel püüdis õhusurvet tagasi saada aga ei õnnestunud. Sellises olukorras oli üks võistkonna liikmeid ilma kiivrita Grosjean’i auto juures. Kuna peatuse ajal peavad kõik autot teenindavad võistkonna liikmed kandma kiivrit, siis tegid kohtunikud ametliku hoiatuse Lotuse võistkonnale. Kolmanda katkestaja, Paul di Resta, ametlikuks põhjuseks on avarii aga miks tuli väljasõit, seda alles uuritakse. „Siis juhtus avarii 7. kurvis,“ selgitas di Resta. „Ma ikkagi ei ole kindel, mis juhtus. Sõitsin kurvi samamoodi nagu eelmisel ringil aga auto läks otse ja ma ei saanud pidama. Meeskond uurib, mis juhtus.“

Rajaäärde pidi jääma ka Mark Webber, kelle masina mootor kuumenes üle ja läks viimasel ringil põlema. Juba 12 ringi enne finišit hakkas vee surve langema ja oli teada, et peagi kuumeneb mootor üle. Viimasel ringil jalameheks jäänud Webberi võttis oma Ferrari äärele istuma Alonso. Nagu võis arvata, siis kohtunikele tundus selline käitumine ohtlik ja mõlemad mehed said ametliku hoiatuse. Kuna Webberil oli see kolmas ametlik hoiatus, siis reeglite järgi peab ta järgmise etapi stardirivis loovutama 10 kohta. Kas see oli ohtlik või mitte? Lewis Hamilton tunnistas, et tema jaoks oli ehmatav, kui nö jahutusringil oli Alonso Ferrari ühe kurvi keskel otse rajal seismas. Hamilton suutis kiiresti reageerida ja tõmbas otsasõidu vältimiseks paremale.