Eesmärk on kaasa teha Vormel Renault Põhja-Euroopa karikasari, mis peaks Eesti autospordihuvilistele tuttav sari olema. Esimene etapp sõidetakse juba 8.-10. aprillil Hockenheimis ja enne seda on sõidetud juba kaks testisessiooni, kirjutab
.

Hans Villemi osalemisega NEC sarjas jätkub tänavu Eesti võidusõitjate traditsioon olla esindatud selles sarjas. Eelmisel aastal said sealt punkte Eurocup sarja kõrvalt kahel etapil testi eesmärgil võidukalt osalenud Kevin Korjus ja teise sõitjana Karl-Oscar Liiv. NN vanade autode arvestuses (eelmisel aastal tuli välja uus Vormel Renault 2.0) osales mõnel sõidul Antti Rammo.

NEC sarja eel tehti kaks kahepäevast testi - 24.-25. märtsil Oscherslebenis ja 28.-29. märtsil Hockenheimis.

Hans Villemi näitas läbi kahe päeva tõusvat tempot, kui alustati uuel rajal uue autoga kiireimate ringide osas 8-9 kohal, siis teiseks päevaks olid positioonid juba paari-kolme koha võrra kõrgemad. Hockenheimis olid tulemused veelgi paremad, teise päeva lõpuks oli Villemil ette näidata paremuselt teine ringiaeg ja kaotust tiimikaaslasele Koiraneni meeskonnas John Bryant-Meisnerile 0,5 sekundit. Hans Villemi jäi ise testidega rahule, areng oli olemas ja ühtlasi oli ta ka kiireim nende hulgas, kes esimest aastat Vormel Renault NEC sarja sõidavad. Pisut teeb algava hooaja eel muret see, et ei õnnestunud läbi sõita kõiki radu, vaid Oschersleben ja Hockenheim. NEC-i eripära on see, et enne ajasõitu on ainult kaks 20minutilist trenni. See jääb isa Tarmo Villemi hinnangul algajale selgelt väheks.

Hans Villemi on teinud Koiraneni meeskonnaga lepingu 2011. aasta ja NEC sarja peale, muudes sarjades osalemise plaani tal ei ole.

Esimesel testil olid rajal nii Vormel Renault kui F3 autod. Lisaks Villemile oli seeläbi rajal ka Antti Rammo, kes osales testil Artline meeskonna F3 autoga. F3 autod olid oodatult kiireimad, seda küll mõningate eranditega. Rammo pidi piirduma kahjuks vaid ühe testipäevaga, sest teisel päeval, mil oli plaanis just kiiret ringiaega püüda, jäid asjad mootoririkke tõttu pooleli. Seetõttu jäid ringiajad küll pisut tagasihoidlikuks, kuid nagu öeldud, esimesel päeval harjus Rammo rohkem masinaga, sest tema jaoks oli tegu esimese korraga F3 auto roolis.

„F3 kujutab endast väga suurt väljakutset just selles mõttes kui hea see auto pidurdusel ja eriti kiiretes kurvides on. Sõitsin Artline F3 f305 Dallara Opel masinaga, mis sealses konkurentsis polnud just uusim tehnika, kuid mis kindlasti andis tõelise F3 tunde. Kahju, et võibolla rohkem ringiajale orienteeritud teine päev vaid kolme ringiga piirdus... Teen aprillikuus kindlasti veel vähemalt ühe päeva ja kui kiirus ja eelarve lubab, sõidaks ka mõne Saksa F3 etapi kaasa," rääkis Rammo ruudulipp.ee veebilehele

Selle aasta plaanidest konkreetsemalt rääkides ütles Rammo, et päris selged veel asjad ei ole. "Maksimumprogramm on Saksa F3 (ATS F3), meeskonnaga Artline, miinimumprogramm on Eesti/Balti DD2 kart ja testid F3 autoga," ütles Rammo.