Kuna Belgia registreerimismaksud on kõrged, palus Mitsubishi Motors — Jartazi meeskonna boss Tombakul uurida, palju tuleb tasuda Eesti Jalgratturite Liidule II kategooria klubi registreerimise eest, kirjutab SLÕhtuleht.

Kuna summa on soodne, esitas Jartazi, kus lisaks Tombakule sõidab tulevast aastast ka Kalle Kriit, esmalt EJLile mitteametliku palve registreerida klubi Eestis.

Tombaku sõnul tuleb Jartazi Maarjamaale vaid kasuks, sest esiteks laekub palkadelt maksuraha Eestisse, teiseks saab Eesti reklaami ning kolmandaks on rõivafirma Jartazi nõus siinseid sportlasi toetama, klubi aga rattureid aitama.

EJLi peasekretär Urmas Karlson teatas pärast pisukest järelemõtlemist, et kui juriidiliselt probleeme ei teki, siis ei näe ta põhjust, miks ei võiks Jartazi olla Eestis registreeritud klubi.