"Võidutöö puhul tõi žürii esile paadi põhja kollase värvi ja võistlustöö kollase värvi hea sulandumise, samuti kujundusega kaasas olnud legendi sobilikkust," märkis žürii esimees Viljo Vetik.

Võitjatöö autor Siim Soodla kirjutas oma võistlustööd iseloomustades nii: "Ühendasin paadi kollase värvi oma kujundusega, kuna see kollane värv sobib hästi iseloomustama nii Pärnu ilusat randa kui ka Pärnu jõge, mille põhi on ka liivane, kus Tõnu trenni teeb. Sinine osa kujundusest võiks meenutada kiiresti liikuva paadi ümber möllavat vett ja veetaimi jõe põhjas."

Žürii, kellede seas olid Tallinna Ülikooli R-Keskuse juhataja Tiina Hiob, Tallinna Kustiakadeemia õppejoud Allan Kukk, Eesti Sõudeliidu peasekretär Jaan Tults, Port Artur grupi juhatuse liige Viljo Vetik ning sõudja Tõnu Endrekson valis Siim Soodla võistlustöö välja 18 töö seast.

Napilt teiseks tööks jäi Sander Sontsi disainitöö "Läbi lainete tähtede poole", mis osutus ka Pärnu Postimehe lugejate lemmikuks.

Pärnu Postimehe kodulehel olnud hääletuskeskkonnas hinnati võistlustöid kokku 5749 korral. Lugejate lemmikuks osutus Sander Sontsi disaini "Läbi lainete tähtede poole", mille poolt hääletati 539 korral. Siim Soodla võistlustöö "Catch Me If You Can" sai lugejate poolt 417 häält.

Ka Pärnu Postimehe töötajad valisid ka oma lemmikud, milleks osutusid samuti "Läbi lainete tähtede poole" ja "Catch Me If You Can".

Kuna kaks võitlustööd oli lõpuks väga võrdsed ning paadi disainikunkursi võit tuli nii napilt, siis otsustas Eesti Sõudeliit välja panna 1000 krooni ka teiseks jäänud Sander Sontsi võistlustööle, märkis ESL peasekretär Jaan Tults.

Ka pühapäeval hilisõhtul Bledi MK-lt saabunud sõudja Tõnu Endrekson on valitud võistlustööga rahul. "Mulle see disainilahendus meeldib -  väga ilus, lihtne ja üldse mitte ülapakutud lahendus," sõnas ta.