Päiksepaistelisel soojal kevadpäeval õnnestus läbi viia kolm sõitu. Tuuleolud olid vahelduvad - varieerudes nullilähedasest virvendusest viie meetrini sekundis küündivate puhanguteni. Võistlejatele oli päev küllaltki pikk ning pingeline, kuna merele suunduti juba ennelõunat ning lõplikut kinnitati kaiotsad taas alles kella seitsme ajal õhtul.

Hommikupoolikul peeti maha üks võidusõit, kuid kuna tuul otsustas idakaartest puhumise lõpetada, saadeti meeskonnad peavõistlusjuhi otsusega kaldale ilmamuutust (eelkõige stabiilse tuule tekkimist) ootama. Pikalt ei tulnudki sadamas aega surnuks lüüa ning juba kell 16.10 anti teise sõidu start, sellele järgnes kohe ka kolmas lähe ning lõpuks kojusõit.

Kuna olud olid muutlikud ning nõudsid osalejailt tohutut keskendumist pika päeva vältel, ei olnud sugugi lihtne püsida pidevalt oma konkurentidest ees ning seetõttu ei kerkinud esile ka ühtki suveräänset liidrit, kes kõik kavasolnud sõidud võitnud oleks. Stabiilseimalt esines ehk teise grupi jaht Passione kapten Peter Šaraškini ning tema meeskonna koostöös. Üldiselt olid aga vahed merel ning hilisemas finishiprotokollis minimaalsed, jättes kõik võimalused kõikidele jahtidele homseks, mil on plaanis maha pidada veel 4 võidusõitu.

Parimad gruppide kaupa kolme sõidu järgselt:

I grupp

1. EST 475 Forte – Jaak Jõgi

2. EST 550 Amserv – Juss Ojala

3. EST 499 Premium – Priit Tammemägi

II grupp

1. EST 462 Passione – Peter Šaraškin

2. EST 633 Cherie – Ivar Aru

3. EST 407 Silva – Imre Marmor

III grupp

1. EST 324 Tessa – Alar Ivanson

2. EST 353 Enel – Toomas Soots

3. EST 295 Brigitta – Jevgeni Kazakov

IV grupp

1. EST 242 Leila – Priit Põldmaa

2. EST 751 Minni – Andres Aavik

3. EST 95 Viru – Indrek Pikk