Meedia bülletäänist leiab näiteks info, et ajakirjanikud ja eeldatavalt ka teised mängudele akrediteeritud isikud saavad ööpäev läbi sõita fikseeritud taksohindadega. Et ei ilmuks välja liigkasuvõtjaid, kes paneks heausksetele külalistele "kirvest". Piruka juurde on saanud kolm taksofirmat, mille nimed olgu siinkoha ka ära toodud - Kazan Taksi 24, Taksi Belõi Bars ja Taksi Premier. Ei tea küll, mis on sõidu keskmiseks kilomeetri hinnaks arvestatud, kuid keskmine sõidu maksumus jääb laias laastus piiridesse 200-300 rubla ehk umbes 5-8 eurot. Kõige lühemad otsad saab tehtud 3 euroga. Tundub täiesti mõistlik, nagu kulgeks Eesti pealinnas mõne odavama taksofirmaga. Bensiini 95 liiter maksab muide Kaasanis 30 rubla ehk tsirka 0,75 eurot. Võrreldes meiega vaata, et poolmuidu käes.

Linn on universiaadiks valmistumisel tundmatuseni muutunud, ütles üks kohalik autojuht vestluse käigus, mis leidis aset hotellist võistluspaika sõites. "Kohati ise ka ei usu, et Kaasan sedavõrd kaunis võib olla," pillas autojuht üle huulte. Näiteks üks tähelepanuväärne projekt seoses mängude ja linna kaunimaks muutmisega kandis nime "Roheline Rekord". Linna istutati mõne aastaga 44 000 puud! Senised hallikad teepeenrad muudeti roheliseks muruvaipadega, mis tükkidena lahti rulliti ning sarnaselt jalgpalliväljaku kattele laiali laotati. Viimased muruvaipade panekud kestsid veel universiaadi avamispäeva varajastel hommikutundidel, kui endalgi õnnestus kogu protsessi vilksamisi märgata. Juhuse hooleks pole midagi jäetud, rohi olgu roheline või muidu!