Eesti Ujumisliidul on õnnestunud käesoleva aasta jooksul sõlmida mitmeid koostöölepinguid ettevõtetega, mis on andnud võimaluse panustada Eestis treenivate tippujujate tingimuste parandamisse. Amservi näol on tegemist Ujumisliidu jaoks olulise ning märgilise tähendusega partnerlusega. „Soovime, et meie sportlased oleks rahvusvahelises tipus ning võitleksid medalite eest tiitlivõistlustel. See eeldab tippsportlaselt täit pühendumust oma alale ning professionaalselt toimivat taustsüsteemi," kommenteeris ujumisliidu president Karol Kovanen ja lisas, et riiklik rahastamissüsteem annab küll hea aluse, kuid ilma erasektori toetuseta on sport absoluutsel tipptasemel praktiliselt võimatu. „Medalite taga on sportlase raske töö ning toetajate hea tahe. Tänu Hyundaile ja Amservile on meil rattad all,“ ütles Kovanen.

Eesti koondislane Martti Aljand arvas samuti, et koostöö ettevõtetega on väga oluline ning kindlasti on noortele ujujatele vajalik näidata, et jõudes teatud tasemeni, tullakse sulle appi: „Meie ujujad on teinud head tööd ja jõudnud heale tasemele, aga kui sa tahad teha järgmist sammu päris päris tippu, siis peab siin kodus ka olema kõik päris päris tipus,“ kommenteeris Martti Aljand.

„Soovime Eesti ujumise arengusse koos tehnikast tulvil ning vastupidava ja innovatiivse Hyundai brändiga oma panuse anda. Eesti ettevõttena on meie missiooniks Eesti spordi ja kultuuri toetamine. Amservi üheks olulisimaks väärtuseks on hoolivus ning lisaks oma klientidele ja töötajatele hoolime me laiemalt vaadates ka elanikkonna kehalisest- ja vaimsest tervisest,” rääkis Amservi tegevdirektor Mart Mägi. „Usume Eesti ujumisega tehtud töösse ning loodame, et tippude nagu Martti ja Triin Aljand ning Martin Liivamägi kõrvale on peagi sirgumas teisi olümpiasportlasi,” lisas Mägi.

Amserv on suurim autode jaemüügi ning teenindusega tegelev kontsern Eestis ja Lätis. Ettevõtte turuosa Eestis oli 2012. aastal sõiduautode jaeturul üle 15%. Ettevõttel on kokku 13 esindust Tallinnas, Pärnus, Tartus, Paides, Viljandis, Riias, Ventspilsis ja Liepajas. Kontsern esindab Toyota, Opeli, Chevrolet’, Hyundai, Peugeot’, Lexuse ja Saabi kaubamärke. Amserv müüs 2012. aastal 7084 uut ja kasutatud autot ning ettevõtte järelteeninduse külastuste arv ulatus üle 125 000. Amservis töötab 480 inimest.