Kampaania kinnitab P&G pühendumust noortespordi toetamisele ja võimaldab emadel pakkuda oma lastele rohkem sportimisvõimalusi. Eestis viidi spordi tähtsuse ja lapsevanemate hoiakute väljaselgitamiseks läbi online-uuring, mille tulemused näitavad, et sporti peetakse oluliseks füüsiliseks tegevuseks, mis toetab ka laste sotsiaalset arengut. Lapsevanemad väärtustavad sporti, sest see arendab sotsialiseerimisvõimet, õpetab lapsi vahel ka kaotama ning arendab enesedistsipliini ja enesekindlust. Siiski tuleb uuringust välja, et spordiga tegeleb regulaarselt vaid iga teine laps. Laste peamiseks motivaatoriks spordiga tegelemisel on seejuures just lapsevanemad, kellest siiski vaid 46% harrastab lastega vaba aega koos veetes ka ise mõnda spordiala.

“Sport aitab meil püsida terve ja aktiivsena ning on äärmiselt oluline laste füüsilise, sotsiaalse ja emotsionaalse arengu juures. Sport õpetab lastele väga palju eluks vajalikke oskusi – näiteks koostööoskust eakaaslastega, võistlusvaimu, juhtimisoskust ja tiimitööd. Sport on suurepärane abimees lapse edasipüüdlikuks ja edukaks indiviidiks kasvatamisel,” ütles endine tippsportlane ja noore olümpiasportlase Grit Šadeiko ema, Deivi Šadeiko.

P&G teatas hiljuti „Emade toetaja“ kampaaniast, mis toetab ettevõtte 10-aastast globaalset koostööd Rahvusvahelise Olümpiakomiteega ning esimest ühist tegevust partneritena, mille käigus planeeritakse toetada noortesporti globaalselt 5 miljoni dollariga. Sellega alustati esimestel noorte taliolümpiamängudel Innsbruckis, kus maailmakuulsad sportlased Roger Federer ja Paula Radcliffe rääkisid, kuidas ligipääs sportimisvõimalustele mängis nende elus olulist rolli ning aitas neil jõuda oma unistuseni, milleks oli osalemine olümpiamängudel. See peegeldab P&G pühendumust puudutada ja täiustada sportlaste, emade ning nende perekondade elu üle maailma.

“Meil on hea meel, et edukas ja mõjukas ettevõte P&G on otsustanud toetada 60 noore korvpalluri, käsipalluri ja orienteeruja edasist arengut. Loodame, et nendel noortel on tulevikus võimalik väärikalt esindada Eestit rahvusvahelistel suurvõistlustel ja olla eeskujuks paljudele noortele nii oma sportlikelt saavutustelt kui teadmiste omandamisel,” ütles Eesti Olümpiakomitee president Mart Siimann.

“1.aprillist kuni 30. juunini oleme oma tähtsaimaks ülesandeks võtnud aidata emasid oma väiksel, kuid olulisel moel ning seda läbi meie erinevate tootebrändide. Kuna P&G ei tegutse ei spordirõivaste ega –varustuse äris, ongi meie põhitegevuseks aidata just emasid. Oleme kuulnud emasid üle maailma ütlevat: „Aidake meie lapsi. Aidake meie lastel sportida. Me tahame, et meie lastel oleks võimalik mängida“. Mõistame, kui oluline roll on spordil laste füüsilises, psühholoogilises ja emotsionaalses arengus ning teame, et kõigil ei ole siiski võimalik erinevate spordialadega tegeleda ja erinevatel treeningutel osaleda,” ütles Marek Kapuściński, Procter & Gamble asepresident.

“Loodame, et partnerlus Eesti Olümpiakomiteega aitab meil jätta püsiv pärand eesti noorte sporditegevusse. Anname võimaluse Eesti noortele ja andekatele sportlastele arendada oma oskusi Eesti Olümpiakomitee ekspertide abiga. Kasutades kampaania „Emade toetaja“ raames meie laia tootevalikut, saame me jätkata emade ja nende perede toetamist ning pakkuda lastele parimat võimalikku tulevikku,” lisas Marek Kapuściński.

Kampaanias on võimalik osaleda ajavahemikul 1.aprill - 30.juuni, mil iga müüdud P&G tootega toetatakse kampaaniat. Mida rohkem tooteid ostetakse, seda rohkem panustatakse tulevaste olümpialootuste toetamiseks. Lisainformatsioon P&G „Emade toetaja“ kampaania ja toetusprogrammi kohta leiab aadressilt www.tanansindema.pg.com.