Nike avaldas skandaalse reklaami, nimetades Australian Openi tingimusi tuleohtlikuks
USA sporditarvete firma Nike läks Australian Openi tenniseturniiri eel avaldatud reklaamtekstiga liiga hoogu ning oli sunnitud seda korrigeerima.
Nike teatas Cassie Byrnesi disainitud uute ja väga kirevate tenniseriiete reklaamis: "Melbourne`is on neljast suure slämmi turniirist kõige kuumemad tingimused. Keskmiselt on sooja üle 37 kraadi ning see tähendab, et nii mängijad kui Nike`i rõivadisainerid peavad ületama tuleohtlikke olusid."
Kuna Austraalias jätkuvad juba kuid kestnud metsa- ja maastikupõlengud, oli Nike`i koduleheküljel avaldatud reklaamteksti sõnastus pehmelt öeldes kohatu ning see sai nii USA-s kui Austraalias suure kriitika osaliseks.
Viimastel andmetel on Austraalias elu kaotanud 25 inimest, maha põlenud 84 000 ruutkilomeetrit - suurem maa-ala kui Šotimaa pindala - ja hävinud üle 2500 maja.
Nike otsustas suure kriitikalaviini järel oma reklaamtekstis sõnast "tuleohtlik" loobuda.