Kampaania pikkuseks on planeeritud kaks aastat ja see hõlmab nii tele-, digitaal- kui trükimeediat 80 erinevas riigis. Laiemaks eesmärgiks on naiste tennise populariseerimine ning noorema põlvkonna suurem kaasamine ala poolehoidjate hulka.

Lisaks visuaalsele ilule üritatakse publikut lummata isikupäraste ning julgustavate lugudega. Kuidas Ana Ivanovic pidi näiteks treenima sõjatandriks olnud Belgradis, kuidas Li Na suudab enda õlgadel kanda 1,3 miljardi hiinlase kõrgeid ootusi ja miks sihikindel Serena Williams võtab igale Suure Slämmi turniirile kaasa 7 erinevat kostüümi.

"Tahame om praeguste fännidega lähemalt suhestuda ja luua kogu alale tervikuna võimsat turundusplatvormi," selgitas meediale WTA juhatuse esimees Stacey Allaster.

Vaata valitud pildigaleriid kampaaniast "Strong is Beautiful":