“Tulin just esimeselt treeningsõidult ja rada kattis umber 8 cm paksune lumekiht, lisaks oli ka kõva lumesadu. Kuna ma prille ei kasuta, siis ma ei näinud mitte midagi, aga rada tundub lõbus. Jää oli väga pehme ja võtsime rahulikult. Rada on pikk ja ei ole tehniline, aga läbi võtab küll,” kommenteeris Taru Soome rada.

Vigastuse osas püüab ta hoida positiivset meelt: “Homme hommikuks peaks sadu lõppema ja siis saab juba korralikud kiired sõidud teha. Eks ole näha, kuidas põlv siis tunda annab. Praegu oli ta ilusasti kinni teibitud ning tugi ja kaitse hoidsid põlve paigal.”

Soome rada on rekordiline just pikkuse tõttu – 630 meetrit. Samuti on tegu hooaja ainsa loodusliku jääga rajaga. „Looduslik jää on uisutamiseks hea, kui väljas on väga külm,“ ütles Red Bulli Crashed Ice’i spordidirektor Christian Papillon. Raja ehitamise ajal kukkus temperatuur kohati alla 35 kraadi. Oli nii külm, et mõned nõlvale vee pihustamiseks kasutatud voolikud jäätusid ja pragunesid ning need tuli välja vahetada.

Üldiselt kipuvad loodusliku jääga rajad olema mühklikumad ja eranditult suuremaks väljakutseks jääolude suurema varieerumisega alates kõrgel mägedes asuvast stardist kuni all orus asuva finišijooneni kui täiuslikumad ja läbivalt ühtlased jääolud, mis luuakse kunstjääga radade alla ehitatud jahutussüsteemidega. Lisakühmud, uurded, löögiaugud ja takistused võivad põhjustada kohe alguses mõningaid segadusi, kus mõned favoriidid võistlusest välja lüüakse.