Kui meie esindusmeeskond sõitis koosseisus Jaak Mae, Andrus Veerpalu, Aivar Rehemaa ja Timo Simonlatser, siis teise meeskonna eest andis peatreener Mati Alaver üles Priit Naruski, Kaspar Koka, Algo Kärpi ja Anti Saarepuu.

Esimene vahetus:
Jaak Mae ei kuulunud etapi algusest peale grupi liidrite hulka ja lõpetas vahetuse kümnendal kohal, kaotades liidrile Norrale 18,7 sekundit. Priit Naruskil kogunes 10 kilomeetriga kaotussekundeid Norrale 54,5, mis ei andnud 19 meeskonna konkurentsis enamat 17. kohast.

Teine vahetus:
Eesti esinduskoosseisus sõitis Andrus Veerpalu, teise meeskonna eest Kaspar Kokk. Veerpalu jaoks oli väga raske distantsi lõpuosa, mil kaotussekundid kasvasid viie kilomeetri 4,1-lt 10 km lõpuks 44,3-le sekundile. Etapi lõpuks juhtisid kaks Norra meeskonda, Eesti oli 11. kohal. Kokk lõpetas 3.15 kaotuse juures liidrile 18. kohal, edestades vaid Šveitsi teist meeskonda.

“Täna oli veelgi raskem sõit kui eile,” sõnas Veerpalu ETV-le. “Sein tuli umbes sama koha peal vastu, kui eile. Hetkeseisuga pean kõva tööd jätkama. Minu jaoks on praegu 10 km märksa pikem kui teistel.”

Kolmas vahetus:
Eesti esinduskoosseisu eest läks rajale Aivar Rehemaa, kes sõitis esimese 3,3 kilomeetriga end liidritele 1,9 sekundi kaugusele, tõustes üheksandale kohale. Järgnevalt tuli aga tagasilöök ja Rehemaa lõpetas etapi 11. kohal, kaotades liidrile Itaaliale 38,1 sekundit. Üheksandal kohal paiknev Rootsi oli poole minuti kaugusel. Eesti teise meeskonna sõitja Algo Kärp rajale ei läinud, sest ei viibinudki Davosis.

Neljas vahetus:
Meie esinduskoosseisu ankrumees oli Timo Simonlatser, kes ei suutnud oma kohta hoida ja langes 14. kohale.

Esikoha selgitas Davosis alles fotofiniš, mis andis esikoha Tšehhile, kelle viimast vahetust sõitis Martin Koukal. Itaalia sai sama ajaga teise koha, järgnesid Rootsi (+0,5), Norra II (+1,9), Norra I (+2,1), Prantsusmaa (+2,5), Kasahstan (+3,5) ja Soome (+7,0). Eesti ees lõpetasid ka Venemaa I, Saksamaa, Šveits I, Venemaa II ja Itaalia II.

Eesti kaotas võitjale 2.32,8. Kokku lõpetas 18 meeskonda.