Esikohal on mullune Super Bowl 111,3 miljoniga ning teisel 2010. aasta finaal 111 miljoni vaatajaga.

Telekanal CBS lootis, et neil õnnestub neljadat aastat järjest telesaadete edetabelis rekord püstitada, kuid sellist tulemust oli oodata, kuna huvi Ameerika jalgpalli vastu on terve see hooaeg varasemast jahedam olnud.

Kõige rohkem oli televaatajaid Baltimore'ist, kelle klubi Baltimore Ravens ka Super Bowli võitis. Kaotajameeskonna kodulinn San Francisco ei mahtunud aga isegi top-10 hulka.

Veel huvitavat statistikat: elektrikatkestusest häiritud Super Bowli ajal tehti hinnanguliselt 47,7 miljonit postitust sotsiaalmeedias, mis on kõvasti rohkem kui varasematel aastatel - mullu tehti 17 miljonit Twitteri, Facebooki ja muude kanalite postitust, 2010. aastal aga näiteks vaid 3 miljonit.