Wolanski kandis väljakule joostes trikood, millele oli trükitud tema poiss-sõbra ettevõtte „Vitaly Uncensored“ nimi. Tegemist on veebiküljega, kuhu postitatakse erootilise sisuga naljavideoid.

Thick Accent kirjutab, et „Vitaly Uncensored“ veebiküljel on nädalavahetuse triki järel nüüd 32 miljonit regitreeritud kasutajat. Tõus on olnud meeletu ning säärase kasvu saavutamiseks oleks tulnud teha 3,5 miljoni euro väärtuses reklaami. Nüüd tuli reklaam aga tasuta koju kätte.

Ka neiu enda kuulsus kerkis uutesse kõrgustesse. Varasemalt jälgis Wolanski Instagrami kontot 300 000 inimest. Ööpäevaga kerkis jälgijate arv 2,5 miljonini. Praeguseks on pesumodelli Instagrami lehekülg aga suletud. Wolanski enda sõnul tema konto häkiti ja on praegu suletud. Samas on mitmel pool kirjutatud, et Instagram pani ise neiu konto kinni.

Nagu näha, siis jalgpalli Meistrite liiga finaal on ideaalne koht enesele reklaami tegemiseks.