LIIKUMISAASTA 2014: SUPfitness (Stand Up Paddling): Leia tasakaal aerusurfilaual treenides

 (2)
LIIKUMISAASTA 2014: SUPfitness (Stand Up Paddling): Leia tasakaal aerusurfilaual treenides
Kristel Päll SUPfitness tundi andmasFoto: erakogu

Meriton Spordiklubi tunniplaanist võib leida üha enam Eestis populaarsust koguva SUPfitness treeningu. Tund pakub uusi võimalusi enda keha avastamiseks ning proovilepanekuks. SUPfitness treening on sobilik igas vanuses ja väga erineva füüsilise ettevalmistusega inimestele, nii algajatele kui edasijõudnutele.

Meriton Spordiklubi rühmatreeningute juhi Kärt Jalajase sõnul peitub trenni erilisus selle läbiviimise kohas: nimelt sooritatakse kõiki jõuharjutusi vees aerusurfilaudadel. Tänu pidevale tasakaaluhoidmisele, mida nõuab vee peal treenimine, on võimalik saavutada tulemus, mis jääks treeningsaalis saamata. SUPfitnessi treener Kristel Päll kinnitab, et treening on mitmekülgne ning uudne viis enda keha tugevdamiseks ja vormimiseks, lisades, et suurt rõhku pannakse tunnis kere - ja tuharalihaste treenimisele.

 

SUPfitness on treeningtund, kus tegeldakse oma tasakaalu arendamise ja lihaste tugevdamisega. Aeru-surfilaud erineb tavalisest surfilauast oma suuruse ja stabiilsuse poolest. SUP-laud on pikk ja lai, mistõttu saab sellel sooritada erinevaid harjutusi püsti seistes, põlvitades või täiesti lamades. Enne veele minekut räägib treener üle põhitõed ja nipid, mida surfilaual olles meeles pidada ning millele tähelepanu pöörata. Kuna treeningtund toimub merel või jõel, saavad osalejad turva- ja kindlustunde tagamiseks selga päästevestid. Kuigi tund ei toimu sügaval vees, on ujumisoskus oluline. 

Seotud lood:

Treener Kristel Päll sõnab, et SUP-laual sooritatavad harjutused on tegelikult tuttavad saalitreeningutest, kuid eriliseks muudab harjutuste sooritamise just ebatavaline treeningkeskkond, lisades juurde, et see on suurepärane võimalus anda oma kehale täiesti uus väljakutse. Treeneri sõnul on tundi oodatud kõik huvilised: nii mehed kui naised, nooremad ja vanemad ning nii vähemtreenitud kui tugevama treenitusega inimesed. Nalja, naeru ja hulganisti emotsioone saab igal juhul.
Meriton Spordiklubi rühmatreeningute juht Kärt Jalajas soovitab seda tundi eelkõige neile, kes otsivad väljundeid rutiinsest treeningrežiimist väljumiseks ja kõigile, kes soovivad kogeda midagi uut ja põnevat. Ta lisas, et mis saaks ometi veel lahedam olla kui vormida lihaseid merel, sooja suvetuule käes ja kuuma päikese all?

Meriton Spordiklubi SUPfitnessi treeningud toimuvad igal kolmapäeval Pirita Surfiklubis aadressiga Merivälja tee 1F, algusega 17.30. 

Kristel Päll ja Kärt Jalajas soovivad kõigile eestlastele meeleolukat Liikumisaastat 2014 ja julgust vastu võtta uusi väljakutseid treeningute maailmas.