Teisipäeval toimub loeng harrastussportlastele, mis räägib intervalltreeningu efektiivsusest ja tulemustest


Nike Fitness training Saku Suurhall
Nike Fitness treening Saku SuurhallisFoto: Priit Simson

Teisipäeval, 10. novembri õhtul, algusega kell 18 toimub loeng "Intervalltreeningud - aeroobne ja anaeroobne, efektiivsus ja tulemused". Kõnelejateks personaaltreenerid Riina Suhotskaja ja Silja Siller", andes nõu Treeni teadlikult sarja loengus kuidas tänapäeva paljude erinevate treeningstiilide seast leida endale sobiv treeningmeetod ning milline on intervalltreeningu kasulikkus.

Loengus osaleja saab vastused järgmistele küsimustele:

· Mida tähendab intervalltreening?

· Kuidas valida endale sobiv treeningmeetod?

· Milline meetod toetab läbi treeningu kaalu langetamist ?

· Millal ja kellel on parim valida aeroobne ja madalama pulsisagedusega treening?

· Milla ja kellel on soovitav valida kõrge pulsisagedusega treening?;

Need ja paljud teisedki küsimused on pakutava loengu aluseks ning vastuste andmine, on lektorite peamiseks eesmärgiks. Loeng toimub Tallinna, Räägu 49. Loengu pikkus on orienteeruvalt 1,5 tundi. Osavõtutasu on vaid 5 eurot (maksmine kohapeal, sularahas). Registreerida on võimalik sellele ja järgmiste teisipäevade loengutele registreerimise vormil.

Lektor Riina Suhotskaja on kergejõustiklane ja tunnustatud aeroobikatreener 1994 aastastast. Võistelnud 1986-97 Eesti koondises. Avaldanud aeroobikateemalisi artikleid Eesti ajakirjanduses. Omab EOK 4 kutsetaset. Hindab kõrgelt aktiivset eluviisi ja tervislikku toitumist.

Lektor Silja Siller on rahvusvaheline treener-koolitaja, kes kõnelenud, õpetanud ja juhendanud edukalt nii Euroopas kui Põhja-Ameerikas. Omab EOK 7. kutsetaset. Silja peamiseks spetsiifikaks on hea tehnikaga sooritus, hetke maksimumi saavutamine ning nauding treeningust. Treeninud professionaalseid sportlasi, koolitanud ärijuhte ja meeskondi

Kokku on detsembri keskpaigani loengusrajas "Treeni teadlikult" iga teisipäev erineva teemaga veel 4 loengut. Järgmised loengud on:
17.11 Miks ja kuidas peaks elu ja treeninguid planeerima? - TLÜ dotsent Kristjan Port
24.11 Spordivigastused - põlv ja hüppeliiges - ortopeed dr Kaspar Rõivassepp
01.12 Sportlase psühholoogilised väljakutsed ja praktilised võtted nende lahendamiseks - Kliiniline psühholoog Kärt Lust-Paal
08.12 Erinevad taastumisvõimalused sportliku pingutuse järgselt - Füsioterapeut Lauri Rannama