LIIKUMISAASTA 2014: Nädala soovitus ja harjutus - Mirko Miilits soovitab trenni tehes läheneda kehale kui tervikule

 (3)

Mirko Miilits on personaaltreener, sest see annab võimaluse oma tööga inimesi aidata. Mirko usub, et isiklik treener aitab oluliselt kiiremini oma eesmärke saavutada. Olgu selleks siis kaalu langetamine, lihase kasvatamine või lihtsalt heasse vormi saamine.

"Päeva lõpuks on emotsioonide laegas alati laetud säriseva energiaga, sest teiste teenimine annab tõelise jõu ka ise rohkem tahta, jõuda ja saavutada. Personaaltreeneri amet on olemuselt “leegitsev” töö – tee seda kirega või ära tee üldse," sõnab Mirko.

Hoolimata tasuta treeningkavadest, toredatest fitness-appidest ja tuhandetest videotest, kasutatakse aina rohkem personaaltreeneri teenuseid, sest inimesed on erinevad ja soovivad endale isikustatud lähenemist ning teadjat nõuandjat, kes oskaks küsimustele vastata.

"Olles ise erinevaid kaalust alla ja kaalust juurde menüüsid proovinud, peensusteni välja töötatud treeningprogramme täitnud ning erinevaid terviseteenuseid ostnud, meeldib mulle mõtteviis, et sa tasud lühikesel perioodil eratreenerile/nõustajale, kes on end aastaid sel alal harinud ja kogemusi omandanud ning annab oma parimad teadmised sulle edasi. Sinu eest on justkui keegi ajakuluka töö ära teinud," kirjeldab Mirko isikliku treeneri plusse.

Kõige olulisemaks treenimise ja vormi saamise juures peab Mirko järjepidevust. Selle lihtsa mõtte rakendamine on tõeliselt väljakutsuv. Järjepidevalt trenni tehes ja korralikult süües saad iseendale näidata, milline on su iseloom. Kas jätad asju pooleli või viid lõpuni. Seepärast öeldaksegi, et trenni tehes kasvatad kõige rohkem iseloomu ja lihased on heaks boonuseks.

Seotud lood:

"Oma töö juures armastan ma kõige rohkem koos klientidega naermist, sest ka rasket vormi saamise tööd saab lõbusalt teha. Hea tujuga tulemusteni!"

LOE KA: Mirko Miilits: oleme need, mida me sööme