2. Loe edasi: Tõhusad harjutused ja soovitused!


Personaaltreener Kaspar Lannese soovitused treeningutega alustajatele

Uue aasta saabumisega on kindlasti paljudel plaanis trenni minna. Kuidas aga säilitada motivatsioon ning jõuda lubatud tulemusteni?

  • Ära võta liiga palju korraga ette, lase muutustel toimuda mõistlikus tempos. Alusta pigem 2 korda nädalas treenimist 4 korra asemel
  • Naudi treenimist! Treeningu mahtu võid kasvatada ajapikku.
  • Treeni koos sõbraga, üks innustab teist ja vastupidi. Samuti on kohustus trenni minna suurem.
  • Kasuta personaaltreeneri abi, nii on tulemused kõige kiiremad ja treening ohutum

Harjutusi:

  • Rinnalt surumine kangiga - kang rinna alaosasse, abaluud vastu pinki, jalad kõvasti maas, arendab rinnalihast ja triitsepsit.

  • Allasurumine - hoia kerelihased pinges ja suru küünarvars sirgeks. Isoleeeib triitsepsi.

  • Kangitõste - kere jälle tugev, kõverdada käsi. Isoleeerib biitsepsi.

  • Kogu keha harjutus - Arendab tasakaalu. Treenib õlga ja ka kere keskosa, millega peab kogu liigutust stabiliseerima