Indreku võitlus kaaluga jätkub! Kuidas möödusid söömapühad?

Loe ka MyFitnessi treenerite toitumisalaseid soovitusi!
Indreku võitlus kaaluga jätkub! Kuidas möödusid söömapühad?
MyFitness

Teen siinkohal kerge ülevaate viimase kahe nädala tegemistest. Möödunud perioodi jäävad jõulupühad ja aasta vahetus.

Nagu toitumisnõustaja Galina kinnitas, ei ole tarvis piduroogadest midagi tingimata välja jätta, tuleb vaid jälgida portsjonite suurust. Seda siis püüdsin ka hoolikalt teha. Tunnistan, et korra suutsin end kogemata siiski “üle süüa”.

Kui ma seda kaalu nüüd vaatasin (täna 86 kilo), siis korraks ehmatasin. Kohe võtsin ühenduse Kaspariga, et asjast aru saada. Sain kinnitust, et kõik on korras. Nimelt, toitumisega saab kaalu kaotada ja treeningutega lihasmassi kasvatada ehk siis paralleelselt toimetades olen hetkel punktis, kus kaalu järgi justkui midagi ei lähe aga püksirihma tõstsin ühe augu võrra juba koomale. Sõbrad ütlevad, et mu hamstri põskedest hakkavad talvevarud vaikselt kaduma Järelikult on suund õige ja tuleb kindlalt jätkata. Enesetunne läheb iga nädalaga paremaks.

Seekord räägin rohkem toidust. Kuna klassikalised pühaderoad on üsna koormavad, siis soovitan nüüd pöörata suunda rohkem mere poole. Kala ja muud mereannid on see pisike trikk, mis on kehale kerged ja sõbralikud. Valisin puhtalt põnevusest välja kaheksajala ning sinna juurde veidi rahulikuma külmsuitsulõhe.

Seotud lood:

Mõlemaga saab teha suurepäraseid salateid. Kinnitan, et kaheksajalg on keskmise kodukoka poolt täiesti teostatav. Keedetud kaheksajalga võid süüa kohe soojalt (Pulpo A la Gallega) kuuma ahjukartuliga, maitsestades esimese suitsutatud paprikaga või siis külmade õhukeste viiludena (Carpaccio de Pulpo) salatipadjal. Mõlemal juhul on omal kohal sidrunimahl, millega kaheksajalga kasta. Lisaks veidi soola ja värskelt purustatud pipart.

Külmsuitsulõhe sobib nii täistera röstsaiale, kui salatipadjale. Kastmeks on hea lisada sidruni, balsamico ja oliivõlisegu. Salatipõhja panen ma peamiselt paprikat, kurki, avokaadot, spinatilehte, punast sibulat, tomatit. Vastavalt roale passib juurde lisada oliive või päikesekuivatatud tomatit, kikerherneid.

Näljutamine ei aita kaasa kaalu kaotusele. Samas, süües korralikult hommikust, lõunat ja kerge õhtusöögi ning lisades sinna vahele mõned vahepalad, on keha rahulik ning omastab söödud toidust vaid hetkel vajaliku osa. Treeningu lisamisel toimub ka rasvapõletus.

Mul on selle hommikuse pudruga siiani probleeme. Vahel söön isuga aga igapäevaselt lihtsalt ei suuda. Eesmärk on keha tööle panna ja siit siis ka mõned soovitused. Hommikul ärgates esmalt juua 0,5 liitrit vett, et keha käivitada ning siis ca 30min pärast siiski süüa midagi.

Vahepalaks sobib täiesti uus Valio PRO Feel proteiinikohupiimakreem, mis on välja töötatud koostöös Eesti kulturismi ja fitnessi meistrivõistluste 17. kordse võitja Ott Kiivikasega. Suhkruid lisatud ei ole aga ühes portsjonis on 21,4g valku, mis on oluline just lihaste kasvamiseks.