Nimelt tuli Bucks pisut enam kui aasta tagasi välja klubi uue brändi- ja värvilahendusega, mille keskmeks oli uue näo saanud logo, millel kujutati ringilaadse kujundi seest välja vaatavat hirve. Sisuliselt samamoodi võib aga kirjeldada ka legendaarse Saksamaa alkoholitootja logo, mistõttu esitaski Jägermeister ametliku vaidlustuse Bucksi taotlusele oma logost USAs kaubamärk teha. Kõigele lisaks on sarnane ka mõlema logo värvilahendus.

Jägermeistri avalduse kohaselt võivad tarbijad logode sarnasuse tõttu teha valesid järeldusi. "Kui Bucksil juhtub olema halb hooaeg, võivad Jägermeistri fännid oma lemmikjoogi viina või tekiila vastu välja vahetada, sest Jägeri pudel võib neile meenutada valusaid pallikaotusi või möödaläinud vabaviskeid," selgitas kaubamärgiekspert Katrina Hull.

Asjatundjate ennustuste kohaselt ei pea Bucks oma logo siiski vahetama, vaid tõenäoliselt jõuavad kaks poolt sõbraliku kokkuleppeni - mis võib sisaldada ka tulevikus mingil moel koostöö tegemist.

Hea lugeja, otsusta ise: kas Bucksi uus logo on Jägermeistri märgile liiga sarnane?