"Leida toetaja, kes usub meeskonna noori mehi piisavalt, et usaldab oma nime meeskonnale - see on suur asi," kommenteeris Karp. "TYCO mehed on hingega korvpalli juures. Nad on toetanud Rapla meeskonda juba eelnevatel aastatelgi. Kuuldes, et meeskond otsib uut nimesponsorit, leidsid nad piisavalt jõudu õlg alla panna," lisas Jaak Karp.

„ Lisaks suurtele tegijatele nagu BC Kalev/Cramo ja TÜ/Rock on vaja toetada ka väiksemaid, kuid samavõrd võitluslikke meeskondi. Tyco Europe oli 2011/2012 hooajal Rapla korvpallikooli esiliiga meeskonna nimesponsor ning uhkusega toetame Rapla korvallikooli esindusmeeskonna osalemist Meistriliigas. Peame oluliseks Eesti korvpalli arendamist ning just sellega Rapla korvpallikool tegeleb,“ selgitas oma ettevõtte osakaalu tõstmist võistkonna tegemistes Janar Kirss.

Tyco Europe OÜ turundab TYCO kaubamärgi alla kuuluvaid ehitusmaterjale Rootsis, Soomes, Venemaal, Eestis, Lätis ja Leedus. TYCO ehitusplaat kui põhitoode on olemuselt veekindel ehitusmaterjal, millega ehitatakse vannitube, aurusaunasid ja teisi niiskeid ruume. Ettevõtte missiooniks on viia vannitubade ja teiste niiskete ruumide ehitamine järgmisele kvaliteedi tasemele ning vähendada reaalset tööaega.

Kommenteerides meeskonna seisu, ütles Karp: "Mulle tundub, et kuna oleme ainus võistkond Eestis, kes ei tugevdanud end uute välismängijatega, siis sarnast edu eelmisele hooajale meile ei ennustata. Meie ise aga usume, võistkond võib tugevamaks minna ka tugeva treeningu arvelt. Meeste soov end tõestada on igal juhul suur ja läheme igale vastasele lahingut andma."