Pallid jõuavad koolidesse Korvpalliliidu „100 kooli“ projektiga, selle aasta sügisel.

„Suvise korvpallihooaja peamine eesmärk on eelkõige rahva tervise edendamine ning noortele suvel aktiivse tegevuse pakkumine. Selles vallas on Sprite Tänavakorvpallist aastate jooksul kujunenud tugeva traditsiooniga võistlussari, mille finaalüritus on ka suvise korvpallihooaja üks tipphetkedest. Kuigi suve jooksul toimuvad etapid kaheksas eri kohas üle Eesti, on vaatamata sellele Eestis piirkondi ja koole, kes vajavad abi. Nii panimegi Sprite´iga seljad kokku ka varustuse jagamise osas,“ selgitas Eesti Korvpalliliidu president Jüri Ratas, kelle sõnul toimetatakse kampaania „Võida pall ja kingi edasi“ raames kogutud pallid koolidesse suve lõpus välja kuulutatava projekti „100 kooli“ käigus.

Kokku 3100 korvpalli üle Eesti

Kampaania mehaanika on lihtne. Alates 1. juulist on igal Sprite'i kampaania „Võida pall ja kingi edasi“ karastusjoogi pudeli korgi all unikaalne kood. Aadressil sprite.ee saab antud koodi sisestades iga tarbija kontrollida, kas ta võitis palli. Iga päev alates 1. juulist kuni 31. augustini läheb loosi 50 unikaalset Eestis disainitud Sprite'i korvpalli. Kokkuvõttes saab suve jooksul 3100 õnnelikku inimest uue korvpalli omanikuks. Sprite'i veebilehel saavad võitjad ühtlasi otsustada, kas nad soovivad palli jätta endale ja minna sellele lähimasse R-Kioskisse järele või annetavad nad palli kohalikule koolile.

„Nii anname tarbijatele võimaluse jätta kas pall endale ja seda aktiivselt kasutada või anda see heategevuseks teades, et sellest saab Eesti Korvpalliliidu abiga keegi teine siirast rõõmu tunda. Nii saame olla kindlad, et ükski pall ei jää toanurka tolmu koguma, vaid paneb noored liikuma,“ selgitas Sprite Baltikumi brändijuht Irina Gailisa.

„Ettevõttena soovime julgustada inimesi rohkem liikuma ja teadvustama, et iga kalor, mida me sööme või joome, loeb, ja parim viis keha vormis hoidmiseks on liikuda. Seetõttu aitame omalt poolt kaasa ka erinevate liikumisvõimaluste loomisele. Koostöö Eesti Korvpalliliidu ning Sprite Tänavakorvpalli eestvedajatega viimase kuue aasta jooksul on selles vallas andnud väga häid tulemusi ning ühine kampaania on selle koostöö loogiline jätk,“ lisas Gailisa.