Šveitsi kompanii ütles, et koostöö lõpetatakse koheselt. IAAF-i president Lord Sebastian Coe teatas, et otsus ajab teda vihale ning ta ei soovi sellega leppida, vahendab BBC Sport.

Alles eelmisel kuul teatas IAAF-i sponsoreerimise peatamisest spordirõivaste tootja Adidas, kes oli end varasemalt alaliiduga sidunud veel 11 aastaks. Nestle'i diil oleks lõppenud selle aastaga.

"Oleme otsustanud lõpetada partnerluse IAAF-i Laste Kergejõustiku programmiga," teatas Nestle. "See otsus sai ehtud negatiivse avaliku tähelepanu valguses, mis IAAF-ile seoses korruptsiooni- ja dopingusüüdistustega osaks sai. Tunneme, et see võib halvasti mõjuda ka meie reputatsioonile ning tühistame meie kokkuleppe IAAF-iga, mis sai sõlmitud 2012. aastal."

"Me ei kavatse sellega leppida. Selle tagajärjel kannatavad lapsed," põrutas Coe vastuavalduses. "2016. aastal oli IAAF-i Laste Kergejõustikul plaanis jõuda veel 15 riiki, treenida välja 360 koolitajat, instrueerida 8640 kehalise kasvatuse õpetajat ning kaasata meie tegemistesse kolm miljonit last."