Esikoha pälvis ajaga 17.33 talendikas ameeriklane Tejay van Garderen (HTC-Highroad). Levi Leipheimer (RadioShack) kaotas 6 ja Patrick Gretsch (HTC-Highroad) 10 sekundiga. Neljas oli Rene Mandri klubikaaslane Alexander Wetterhall (Endura Racing), jäädes võitjale alla 18 sekundiga.

Mandri ise sai etapil 65. koha, kaotust kogunes 1.34. Tema kommentaarid Rattaproffide blogist:

"Täna saime siis sõita siinsel motoringrajal. Kavas oli 15,6km pikkune eraldistart, mille jooksul pidi pidureid puutuma ainult ühe korra. Võitja keskmine kiirus oli üle 53km/h, mis näitab kui kiire ringiga tegu oli ja suur osatähtsus sellise kiiruse juures on aerodünaamikal. Ise sõitsin grupisõidurattaga, millele olid sarved peale keeratud, et mugavam sõita. Kamba peale oli ka ainult 2 pukki, millel ma sooja teha ei saanud, sest prioriteet oli Wetterhallil ja Baueril, kes temposõidu spetsid. Mehed tõestasid seda ka täna ja Wetterhall lõpetas supersõidu 4.kohaga. Ise kaotasin võitjale 1.34, saades 65.koha. Tegin enda kohta suht hea sõidu, sest sellisel rajal võib arvestada küll, et eraldistardirattaga on võimalik sõita 2-2,5 sekundit kilomeetri kohta kiiremini kui lihtsalt grupsiõidurattaga, millele sarved peale keeratud ja ketas alla pandud. See teeks napilt alla minuti kaotust võitjale, mis minu kohta on suht korralik."

Velotuuri liidriks kerkis eraldistardiga Leipheimer, edestades meeskonnakaaslast Janez Brajkovici 27 sekundiga. Tuur lõpeb pühapäeval.