"Profiil polnud just kõrgmägedes, vaid sobis rohkem nagu sprindipoistele, aga läks sootuks teisiti!" kirjutab Taaramäe blogis.

"Esimene tund 55 km/h keskmist kiirust ehk siis pandi täie jõuga. Järgnevalt võeti viieks kildaks hoog maha ja siis tõmbas Europcar mansa ette. Nad kangutasid üks tubli 15 km nii kuis jõudsid ja järgnevalt läksime vallutama päeva raskeimat tõusu - 8 km pikkust."

"Sellel künkal lükkas Voeckler pedaali põhja ja pani mõne kaaslasega minema. Kuna ette said mehed, kes ka kokkuvõttes väga kaugel polnud, nt. Seeldrayers Astanast, siis taga magama ei jäädud. Sky tõmbas rongi ette ja mingi aeg läks neile appi Quickstep, sest nad lootsid Meersmanile grupifiniši korraldada."

Taaramäe lisas, et temal oli lihtne kuni mägedeni, mil oli vaja rohkem hapnikku. Seda aga ei tulnud. "Põhjuseid ei saa kaugelt otsida, mega palav ilm (kohati 40 kraadi kuuma päikse käes) ja õietolmu sadas nagu lumena igalt poolt kaela. Nii muutus sõit iga kildi järel järjest raskemaks... uhh! Päris surnud tunne oli lõpus!"

"Kuid ma ei muretse ega stressa, eile ei hakanud heietama, aga ka eile olin oma hapniku võimetest vaid 70 % tasemel (täpselt see mis puudu, et etapivõidu peale mängida; õnneks mäe otsas läks paremaks, sest nii kõrgel pole veel õitsele löönud). Täna näitas test aga 63% ja see tulemus on juba väga kehv. Pikka mäge niiviisi rünnata ei saaks," seletas Taaramäe.

"Aga ehk on homme parem. Pidi paar tilka vihmagi tulema, lööb äkki tolmu maha. See allergiline astma tuleb mulle veel kasuks, sest hüpoksia läbi üritab organism rohkem punast verd toota ning kui juulis tolmu enam pole, on mu hingamine tip-top. See annab juba korraliku puraka juurde ning lisaks on punaliblesi rohkem, nii et iga jama võib millekski hea olla. Seda näeme aga juba tuuril."

"Olen päevaga rahul. Lõpetasin ju grupis ega saanud ajalist pakki. Ka tiim toetas korralikult. Homme ootab ees jube raske ja pikk mägede vallutamine. Eks näis, mis saab."