„On ikka suur jama küll, kui mitu ratturit kasutas kuulsatel ühepäevasõitudel mehaanilist dopingut ehk mootorite abi, nagu Itaalia ja Prantsusmaa meedia väidab,” põrutas Katjuša meeskonna proff Rein Taaramäe. „Loodan, et see on suits ilma tuleta. Kuigi jah, teinekord on ratturid sõitudel näidanud sääraseid jõu- ja ilunumbreid, mis tekitavad küsimusi.”

Juba aastaid räägitakse, et üksikud profiratturid monteerivad salaja sadulatoru ja keskjooksu sisse elektrimootoreid ja akusid. Ent see olla asjatundjate sõnul juba minevik. Uus suund olevat elektromagnetiline esiratas – neodüümist magnetid paigutatakse süsinikust valmistatud velgede sisse –, mis toodab kuni 60 vatti lisavõimsust. Süsteem käivitatakse käekellaga Bluetoothi abil.