Kuiv statistika ütleb, et 19aastane saarlane pidi eraldistardi etapil rahulduma viimase kohaga. Räim kaotas võitjale 14 kilomeetriga 4.12, mida on väga palju. Lugedes ratturi blogi, siis jamasid selleks sõiduks ikka jagus. Probleemid said alguse uuest eraldistardirattast, millega Räim varem sõitnud polnud ning mille korda seadmine venis viimase vindini.

Räim kirjutab Rattaproffide blogis:

Minu velo sai enam-vähem tuunitud, tõttasin siis tiimi juurde ja selgus, et positsioon ei lähe normist läbi. Siis pandi mulle uued TT-pulgad (juhtraud), sellega läks ka aega kenasti. Minu stardiaeg tiksus peale juba, soojendust teha ei jõudnudki. Ratta sain kätte kõigest poolteist minutit enne starti. Esimesel kilomeetril tundsin, et jalg on maru imelik. Siis hakkasin vaikselt sadulapostilt kriipse jälgima ja sain aru, et sadul on alla vajunud. Sadul vajus nii kaua kui tal enam kuhugi vajuda polnud. Vaatasin taha, tiimi saateautot ka polnud, kuid oli mingi muu auto, küsisin abi, kuid sealt vangutati ainult pead. Sõitsin paar kilomeetrit edasi, jõhker valu oli jalgades, sest see oli nii ebaloomulik asend. Peagi jõudis meeskonna masin taha ja nad said mu probleemist kohe aru ning käskisid mul seisma jääda. Tegingi seda, kuid siis öeldi, et sorry, meil pole kuuskant võtmeid autos, anna minna. Ega mul midagi üle ei jäänud, pidin sõna otseses mõttes jalgadele VALU andma.

Lõpetasin viimasena ja ausalt öeldes on mul sellest ükskõik, peaasi, et ajalimiiti mahtusin, sest liiga palju asju juhtus täna.