Kui mullu kandis meeskond Team Marseille 13 nime ja UCI reeglite kohaselt oldi niiöelda kolmanda taseme meeskond, siis tuleval aastal seistakse aste kõrgemal ehk ProKontinentaal tasemel. See annab teoreetilise võimaluse kaasa lüüa isegi suurtuuridel, kui korraldajad kutsega peale lasevad.

"Ma ei usu, et Tour de France´i korraldajad meile kohe esimesel aastal kutse esitavad. Olen aru saanud, et meeskond loodab pigem pääseda Pariis-Nice velotuurile ja mõnele suuremale klassikule, mille korraldajaks on ASO," räägib tartlane ilma suurema elevuseta. Tema ootused on esialgu seotud seltskonda väärikalt sisse sulandumisega, esimesel profiaastal suuri sõite väga noolida ei tasu.

"Tahaks hooaega hästi alustada. See aitaks kiiremini järje peale saada. Tean, et esimese võistluse teen 3.-7. veebruarini peetaval Etoile de Besseges velotuuril," teatab 21-aastane Laas esmase sportliku sihtmärgi.

Tema muljed detsembri treeninglaagrist on väga head. Meeskond oli ühtehoidev ja sõbralik, lisaks tunnetas ta igal sammul, et sportlastest hooliti ja nendega tegeleti. "Vähe teine tase kui amatöörklubis. Vahe on just pisiasjades. Esile kerkivate probleemidega koheselt tegeletakse, asjad ei jää vinduma. Treeningute osas olid minu jaoks uuenduseks hommikusöögi eelsed 30-minutilised treeningkorrad. Sõitsime pukki või tegime süvalihaseid tugevdavaid harjutusi," tõi Laas välja mõned olulisemad momendid.

Martin Laasi trumbiks on tema kiiruslikud omadused, mida proffide tasemel tuleb alles tõestada. Klubi 16-mehelisest sõitjate nimekirjast leiab nii mõnegi kiire jalaga mehe veel - näiteks Europecar´ist üle tulnud Yannick Martinez, tänavu Hainani velotuuril etapi võitnud Benjamin Giraud ja endine Cofidise välejalg, 35-aastane veteran Leonardo Duque. Selliste meeste kõrval on hea areneda, võrdlusmoment on kogu aeg käepärast.

Delko-Marseille Provence KTM tiimi ametlik esitlus seisab ees 29. jaanuaril. Enne seda on meeskonnal kavas veel kümne päevane ühislaager Hispaanias, Lloret de Mar´is.