"Mingi aeg tundsin, et kõht on punnis ja söök ja jook enam kõhust läbi ei käi, lisaks mulksusin ja toitu ajas üles, nagu oksendamise tunne oli," kirjeldab Taaramäe tänaseid üleelamisi.

Loe etapi tulemuste kohta SIIT!

"Pärast seda tunnet hakkasin vähem jooma ja sööma, sest kõht hakkas valutama. Ütlesin seda tiimi raadiosse, David Moncoutie tõi mulle kohe autost mingeid kõhuravimeid ja tunne läks veits leebemaks, aga oli juba hilja ja sain aru, et lõputõusul pean end kõvasti piitsutama, et sealt ees üles sõita."

"Lõputõusu all olin õnneks normaalsel positsioonil - umbes 20 ja siis surusin hambad risti, tundsin, et õhku pole ja jõudu samuti. Kannatasin, kannatasin ja korrutasin endale, et homme on parem ja täna tuleb kannatada ainult tõusu lõpuni. Lisaks oli etapi lõpus väga kuum ja tõusul oli tunne nagu oleks kuskil spinningu trennis, mida peetakse saunas, ettekujutamatult kuum! Lisaks hakkas etapi keskel ninast verd tilkuma, kõik s...tt ühel päeval. Tegelikult juba hommikul ärgates juhtus see ja siis sõidu ajal uuesti, aga paanikaks pole põhjust, kuuldavasti oli paljudel see ninaverejooks olnud, kuumusest ilmselt. Aga jah, kannatasin siis tõusu ära (kobadega), aga tundus, et kõik olid väga kriitilises seisus, sest keegi kiiremaid liigutusi teha ei suutnud seal."

"Laskumisel algasid kohe väga valusad krambid, mis olid tingitud siis ilmselt sellest, et vedelik ei käinud kõhust läbi ja kui kõht valutas, ei suutnud seda piisavalt tarbida, aga võin ennast õnnitleda, olin tubli ja kannatasin tõusu ära (nadi enesetundega). Ja lõpus, kui peagrupis sprinti tehti, siis olid mul väga jubedad krambid nii reite taga kui peal ja säärtes ja isegi kannas. Ei tea ise ka, kuda seda valu taluda suutsin, õnneks punt pärast tõusu gaasi ei pannud, sest muidu oleks jama olnud!"

"Et jah, siuke jama siis täna. Ei tohi nii palju korraga juua enam, nagu alguses paar korda tegin. Paaril-kolmel korral jõin pudeli mõne minutiga ära, error! Lisaks peaks sellise kuumaga spordijooki ja vett vaheldumisi jooma, olen harjunud tarbima ainult spordijooki, parandan homme vea. 2009. aasta Vueltal oli sama probleem, mäletan, et tegime koosoleku ja lisasime autodesse 50% rohkem vett ja asi läks paremaks."