Otsus võeti vastu iga-aastasel kogunemisel Zürichis. Kui varasemalt on standardiks olnud uute reeglite jõustumine 1. juulist, siis see ettekirjutus hakkab kehtima 1. juunist ehk vahetult enne Brasiilias toimuvat MM-finaalturniiri.

Lubatud on sponsornimed, logod ja muud särgireklaamid, kuid keelatud on edastada sõnumeid näiteks oma lastele või naisele, paljastada särgi all mõnda poliitilist slõuganit või isegi austust avaldada Nelson Mandelale, nagu tema lahkumise ajal mitmed jalgpallurid tegid.

See tähendab, et juunist ei hakka enam nägema vutiväljakutel vaatepilti, mida pakkus 2011. aasta sügisel Manchester City eest värava löönud Mario Balotelli, kes paljastas särgi all loosungi "Why always me?"

"Mõnele võis tunduda, et see (reegel) on pisut matslik, kuid on raske määratleda, mis on erinevates riikides ja kultuurides õige või vale, seega lihtsam on öelda, et sellel pole meie mängus kohta," ütles Walesi jalgpalliliidu tegevjuht Jonathan Ford.

IFAB-is võtavad otsuseid vastu neli Briti alaliitu - Inglismaa, Põhja-Iirimaa, Šotimaa ja Wales - ning FIFA, kellel on hääletuste balansseerimiseks maailma alaliiduna neli häält. Igasuguste reeglite vastu võtmiseks on vaja koguda kolm neljandikku häältest.