Simple Sessioni teemad jõudsid 19 riigi digimeediasse
Tava-digitaalmeedias ilmus Simple Sessioni teemal 205 artiklit 72 väljaandes. Nendest 109 artiklit ilmus Eestis ning 96 artiklit globaalselt. Suurimad kajastajad peale Eesti olid Hiina, Ameerika Ühendriigid, Jaapan ja Saksamaa. Suur osa kajastusest tuli erialaväljaannetest (nagu näiteks FreedomBMX, Action Sports Connection, VitalBMX, Dirtbiker jt.) aga ka peavoolu meediast nagu Soome suurim ajaleht Helsingin Sanomat ja Red Bulli rahvusvahelised kanalid.
Online-meedias ilmunud artiklite kõlapinna ulatuseks hindas raport ümardatult 313 miljonit inimest. Kajastuste ulatuse hindamise aluseks on iga meediakanali ametlik ning raporteeritud regulaarne lugejate hulk.
Väga aktiivselt kajastas võistlusi Jaapani ajakirjandus seoses jaapanlastest olümpialootuste ja selle aasta Simple Sessioni BMX pargisõidu võitja Rim Nakamura ja Minato Oike osalemisega Tallinnas. Eriti suurt kajatsust leidis sündmus Jaapani Rahvusliku Televisiooni NHK, samuti Asahi TV, NTV ja muudes digikanalites, kus kajastused jõudsid hinnanguliselt lisaks umbes 10 miljoni vaatajani.
Simple Session on maailmas tõusnud vaieldamatult üheks olulisimaks ekstreemspordisündmuseks, millest annab tunnistust ka asjaolu, et üritust on aastate jooksul lisaks lugematutele erialaväljaannetele kajastanud täispika saatega sellised telekanalid nagu NBC Sports, Extreme Sports Channel, Eurosport, lisaks lõikudega ka ESPN, Fuel TV, Fox Sports ja MTV.
Olulise panuse lisab võistluse meediakajastuse ulatusse rahvusvaheline koostöö Red Bulli ja Red Bull Media House'ga, kellel on lisaks väga suur jälgijaskond sotsiaalmeedias. Lisaks otseülekannetele valmisid Simple Sessionist ka järelsaated, mida saab veebis vaadata siin!