Detailsemad nõudmised, mis peavad masinatel olema 2022. aastaks täidetud, pole veel täpselt selged.

„Autodel on täiendav hübriidsüsteem, mis koosneb esimesel kolmel aastal üldistest komponentidest ja tarkvarast, ning alates 2025. aastast antakse meeskondadele rohkem tehnilist vabadust. Eesmärk on võimaldada masinatel linnakatsetel sõita puhtalt elektrienergial," seisab FIA pressiteates.

Praegune viieaastane homologeerimistsükkel saab läbi 2021. aastal ning selle aasta teises pooles avalikustatakse järgmise põlvkonna WRC autode tehnilised regulatsioonid.

Ühtlasi otsustati, et aastatel 2021-2024 tuuakse WRC-sarja tagasi "isetäituvad rehvid", mis võimaldaks rehvide arendamise kulusid kokku hoida.

2020. aasta WRC maailmameistrivõistluste kalendri kinnitamine lükati edasi 2019. aasta juunikuu lõppu. Ühtlasi pakuti välja, et kalendris võiks olla kajastatud rallide toimumine rotatsiooni korras.