WRC meenutab, et Tänak hakkas uuest lepingust esimest korda rääkima tänavu aprillis, väites, et tahab sellega kiiresti ühele poole saada. Esimese hooga seostati teda naasmisega M-Sporti, kus tema endine boss Malcolm Wilsonit pakkuvat viie aasta pikkust lepingut.

Seejärel arvati, et ta jääb Toyotasse. Lepingut aga ei tulnud ning jutud viisid ta juba Hyundaisse. Siis oli taas kindel spekulatsioon, et kontraht sünnib Toyotaga.

"See kaadritagune seebiooper on kestnud kauem kui Sébastien Ogier` Volkswageni järgne üleminek M-Sporti (leping sõlmiti 12. detsembril 2016 - toim.). 12 kuud hiljem järgnes sellele uus peatükk, kui ta (Ogier) flirtis taas teiste tiimidega enne kui otsustas M-Sporti jääda," kirjutab WRC kodulehekülg.

"Kõik see on aga tühine võrreldes Tänaku läbirääkimistega. Kahtlemata on kõik trumbid Toyota sõitja käes. Kõik tahavad teda (välja arvatud Citroën, kellel on uueks aastaks leping Ogier ja Esapekka Lappiga) ning kui saab selgeks, kuhu eestlane läheb, jagunevad ka ülejäänud sõitjakohad. Craig Breen, Kris Meeke, Jari-Matti Latvala ja Andreas Mikkelsen peavad kõik kannatust varuma, kuniks MM-sarja liider otsuseni jõuab," lisab WRC kodulehekülg.

Selle nädala alguses kirjutas Hispaania spordileht AS, et Tänaku ja tema mänedžeri Markko Märtini kõnelused Toyota tiimi tegevjuhi Tommi Mäkineniga on nii ummikusse jooksnud, et eestlased tahavad otse Toyota Jaapanis asuvate juhtidega läbi rääkida. Mäkinen lükkas eile selle spekulatsiooni ümber. "Ei. See pole tõsi. Meil on Jaapani boss nagunii läbirääkimistesse kaasatud. Kõnelustel on asju, mille eest vastutab oteselt Jaapani juht, nii et ta on automaatselt seotud," kinnitas Mäkinen.