Vedrustuse lõhkunud Ott Tänak: peame pärastlõunal suruma hakkama!

 (1)
Vedrustuse lõhkunud Ott Tänak: peame pärastlõunal suruma hakkama!
Foto: Helena El Mokni, Hyundai Motorsport / Helena El Mokni

Mehhiko ralli neljandal katsel palju aega kaotanud Ott Tänak rääkis, et lõhkus kivi otsa sõites tagumise vedrustuse ning pidi katkise autoga läbima veel kaks katset.

"Kurv läks pikaks, sõitsin kivi otsa ja lõhkusin tagumise vedrustuse. Ühe autos oleva otsa saime ära parandatud, teine jäi katki. Pärastlõunal peame ilmselgelt suruma hakkama," jäi Tänak meediaalasse jõudes WRC All Live'iga rääkides kidakeelseks.

Tänak (Hyundai) piirdus 4. katsel 10. ajaga, kaotades Sebastien Ogierile (Toyota) 45,9 sekundit. Järgmisel katsel sai eestlane jälle teise aja, kuid kokkuvõttes jääb ta kuue katse järel liidrist Ogierist maha 38,6 sekundiga ja hoiab seitsmendat kohta.

Teiste pilootide kommentaarid:

Liider Ogier: "Liider on alati hea olla. Hommik oli raske, nagu siin alati. Palju oli lahtisi kive, mille vältimine oli paras väljakutse. Tunnen end autos hästi, aga seis pole veel ideaalne, mõned väiksed detailid segavad. Üritan õppida nii kiiresti, kui suudan."

Thierry Neuville (3. koht): "Meil oli väga hea hommikune läbimine. Viimasel kahel katsel surusin kõvasti, üritasin liidritega vahet vähendada. Nägime, et Ott tegi vea ja saime talle lähemale ning ka Danil on suured probleemid. Raske hommik Hyundai jaoks, aga me oleme veel võitluses sees. Üritame pärastlõunaks tagaosale rohkem pidamist leida, meil oli sellega raskusi."

Seotud lood:

Esapekka Lappi (4. koht): "Ma ei ole väga rahul. Koht on okei, aga esimene katse oli liiga keeruline. Meil polnud pidamist. Usun, et leiame seadistusest midagi, mis ei olnud päris paigas. Üritame mõnda asja muuta ja vaatame, kas see aitab. Tavaliselt lähevad mul pärastlõunad alati paremini."

Kalle Rovanperä (6. koht) "Mul pole aimugi, kust me rehvi augu saime. Kui selle korda saime, polnud enam kiirust. Loodetavasti leiame pärastlõunal ka kiiruse üles. Esimene läbimine oli väga libe, palju lahtist kruusa. Õpin auto kohta iga korraga üha rohkem. Meil on teisteks läbimisteks baasseadistus. Eks näis, kuidas see töötab."