Heites pilku MM-sarjas sõitjate üldseisule, siis Toyota meestest on Ott Tänak teisel, Kris Meeke neljandal ja Jari-Matti Latvala üheksandal kohal. Hyundai meestest on Thierry Neuville kolmas, Sebastien Loeb kuues, Andreas Mikkelsen seitsmes ning Dani Sordo 11. Võistkondlikus arvestuses on Hyundai edu Toyota ees aga koguni 29 silma.

Tiimide üldseis Tšiili ralli järel:

1. Hyundai 178 punkti
2. Toyota 149
3. Citroen 143
4. M-Sport 100

Kuidas saab Hyundai edu olla aga nii suur, kui Tänak edestab Neuville'i ning Meeke on üldarvestuse neljas mees ehk parim teine number? Kui vaadata nüüd sõitjate punktide taha, siis selgub, et Hyundai edu on niivõrd suur, kuna Meeke on suure osa punktidest kogunud punktikatsetel ja seal näidatud kiirusest ei ole tiimide arvestuses mingit kasu.

MM-sarja üldseis Tšiili ralli järel:

1. Sebastien Ogier (Citroen) 122 punkti
2. Ott Tänak (Toyota) 112
3. Thierry Neuville (Hyundai) 110
4. Kris Meeke (Toyota) 56
5. Elfyn Evans (M-Sport) 55
6. Sebastien Loeb (Hyundai) 39
7. Andreas Mikkelsen (Hyundai) 36
8. Esapekka Lappi (Citroen) 34
9. Jari-Matti Latvala (Toyota) 32
10. Teemu Suninen (M-Sport) 30
11. Dani Sordo (Hyundai) 26

Punktikatse punktid:

1. Sebastien Ogier (Citroen) 21 punkti
2. Ott Tänak (Toyota) 17
3. Thierry Neuville (Hyundai) 15
3. Kris Meeke (Toyota) 15
5. Jari-Matti Latvala (Toyota) 7
6. Teemu Suninen (M-Sport) 4
6. Dani Sordo (Hyundai) 4
8. Elfyn Evans (M-Sport) 3
9. Sebastien Loeb (Hyundai) 2
9. Esapekka Lappi (Citroen) 2
11. Andreas Mikkelsen (Hyundai) 0

Punktid ilma punktikatse punktideta (punktid, millest lõikavad kasu ka tiimid):

1. Sebastien Ogier (Citroen) 101 punkti
2. Ott Tänak (Toyota) 95
3. Thierry Neuville (Hyundai) 95
4. Elfyn Evans (M-Sport) 52
5. Kris Meeke (Toyota) 41
6. Sebastien Loeb (Hyundai) 37
7. Andreas Mikkelsen (Hyundai) 36
8. Esapekka Lappi (Citroen) 32
9. Teemu Suninen (M-Sport) 26
10. Jari-Matti Latvala (Toyota) 25
11. Dani Sordo (Hyundai) 22

Punktitabeleid vaadates on selgelt näha, et Toyota sõitjad Meeke ja Latvala on suure osa oma punktidest saanud punktikatsetel, millest tiimiarvestuses ei ole mingit kasu. Punktikatsete osas on Meeke täiesti võrdne mees Neuville'iga ning Tänakule jääb ta ainult napilt alla. Latvala on selles arvestuses selgelt paremuselt viies sõitja.

Vaadates, kui palju punkte on mehed kogunud ilma punktikatseteta, siis on näha, et kõik etapid kaasa teinud Meeke on kuuest rallist neljal osalenud Loebist (Hyundai) teeninud ainult neli silma enam. Kuuest rallist viiel osalenud Mikkelseni (Hyundai) skoor on Meeke'ist ainult viie võrra väiksem. Sama võrdluse võib tuua ka Latvala ja Dani Sordo koha pealt. Sordo on osalenud senisest kuuest rallist kolmel ja tiimile kasulikke punkte on ta toonud Latvalast ainult kolme võrra vähem.

Seega elab Toyota suuresti ainult Tänaku punktidest. Senisest kuuest rallist viiel on ta olnud Toyota parim. Toyota parim ei olnud ta ainult Argentinas, kus tehnika eestlast alt vedas. Lisaks ei ole Meeke ja Latvala sel hooajal veel kordagi poodiumile kerkinud. Kahepeale on neil kuue etapiga parimaks Meeke'i neljas koht Argentinast.

Hyundail on samamoodi Neuville olnud kuuest rallist viiel tiimi parimaks, kuid ülejäänud seltskond on sõitnud palju stabiilsemalt. Mikkelsen sai Argentinas teise ja Loeb Tšiilis kolmanda koha. Lisaks oli Loeb Monacos neljas, Mikkelsen Rootsis neljas ja Sordo Korsikal neljas.

Kokku on sel hooajal poodiumile kerkinud seitse erinevat meest, kelle seas on kolm Hyundai pilooti (Neuville, Mikkelsen, Loeb), kaks Citroeni sõitjat (Ogier, Lappi) ning üks mees Toyotast (Tänak) ja üks M-Spordist (Evans).